حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود:

زنان باید مقابل تهاجم فرهنگی بیگانگان ایستادگی کنند

زنان باید مقابل تهاجم فرهنگی بیگانگان ایستادگی کنند

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود گفت: بانوان در جامعه اسلامی باید از سیره وروش حضرت زهرا (س) الگو بگیرند و در مقابل تهاجم فرهنگی بیگانگان ایستادگی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، بهرام میرزایی صبح امروز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت میلاد با سعاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در جوانرود، اظهار داشت: بانوان در جامعه اسلامی باید از سیره وروش حضرت زهرا (س) الگو بگیرند و در مقابل تهاجم فرهنگی بیگانگان ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود با یاد آوری توطئه‌های دشمنان علیه زنان مسلمان، افزود: امروز دشمنان اسلام با ترفندهای مختلف درصدد هستند تا جایگاه زن مسلمان ایرانی را مخدوش کنند.

وی تصریح کرد: حفظ ارزش‌های اسلامی و انقلابی رسالت بزرگ زنان ایران اسلامی است.


 استکبار جهانی از هویت زن مسلمان هراس دارد
در ادامه طلیعت ده پهلوان از اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه نیز با تبیین جایگاه و منزلت زن، اظهار داشت: زنان در مسیر بالندگی و کمال همچون مردان می‌توانند حرکت کنند چرا که در مسیر کمال همان نقطه نهایی یک انسان است که در آن زن و مرد اشتراک دارند.

وی  افزود: زنان و بانوان ایران اسلامی  نقش تاثیرگذاری در عرصه مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دارن، نباید رسالت خود را دراین زمینه فراموش کنند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه دنیای غرب و استکبار جهانی از هویت زن مسلمان هراس دارد، اظهار داشت: برای اینکه زن مسلمان می‌تواند تمدن‌ساز و تحول‌آفرین باشد و هویت زنان در غرب به بن بست رسیده است.

در ادامه از زنان شاخص شهرستان جوانرود تجلیل شد.



انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از