حالت تاریک
امام جمعه سرپل‌ذهاب:

سرپل‌ذهاب و بازی‌دراز قدمگاه شهیدان است

سرپل‌ذهاب و بازی‌دراز قدمگاه شهیدان است

امام جمعه سرپل‌ذهاب با اشاره به جان‌فشانی شهدا در دوران دفاع مقدس برای دفاع از مرزهای کشورمان گفت: سرپل‌ذهاب و بازی‌دراز قدمگاه شهیدان است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی ساداتی‌نژاد شامگاه امروز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بازی‌دراز در حرم احمدبن اسحاق(ره) اظهار داشت: شهیدان با اهدای خون خود امنیت، آرامش و اقتدار را برای مردم این سرزمین رقم زدند و عزت و امید را برای کشورمان به ارمغان آوردند.

امام جمعه سرپل‌ذهاب تصریح کرد: عشق، ارادت و محبت اهل‌بیت(ع) در قلب و روح مردم ایران نهادینه شده است که سلمان فارسی نمونه یک ایرانی ارادتمند به ساحت پیامبر اکرم(ص) و اهل‌بیت(ع) است که ارزش‌های الهی و انسانی در این سحابه وجود دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ساداتی‌نژاد گفت: شهرستان سرپل‌ذهاب و ارتفاعات بازی‌دراز قدمگاه شهیدان است و امشب در جوار حرم احمدبن اسحاق از وکلای امام حسن عسکری(ع) جمع شده‌ایم تا با آرمان‌های مقدس شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کنیم.

وی ادامه داد: از تمام دست‌اندرکاران استان کرمانشاه و شهرستان سرپل‌ذهاب برای برگزاری با شکوه رویداد معنوی و فرهنگی صعود به ارتفاعات بازی‌دراز و تجدید میثاق با شهدا تشکر و قدردانی می‌کنیم.

امام جمعه سرپل‌ذهاب افزود: شهید حسن تهرانی‌مقدم با ایمان و تقوای خود مسیری را در صنعت دفاعی کشور رقم زد که امروز شاگردان و همرزمان این شهید والامقام نشان دادند گنبد آهنین رژیم صهیونیستی مانند خانه عنکبوت سست و پوشالی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ساداتی‌نژاد تاکید کرد: سربازان رشید اسلام به تمام دنیا اقتدار کشورمان را نشان دادند و ابراز کردند قدرت و خواست خداوند متعال از همه چیز بالاتر است و مسیر عزت و سربلندی را شهدا به ما نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران بیداری جهانی در دانشگاه‌های اروپا و آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی شکل گرفته و این دانشجویان با مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی می‌کنند که نوید نابودی رژیم صهیونیستی زودتر از موعد مقرر محقق خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از