دوشنبه 26 شهر 1403
1403-05-17 00:47 - شماره خبر : 8687 0
سردار قنبری در آئین افتتاحیه جشنواره اسوه:

سواد رسانه‌ای، سلاح مقابله با دشمن

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بسیجیان باید به سواد رسانه‌ای مسلط باشند، گفت: امروز جنگ ما جنگ اقتصادی و فرهنگی است؛ باید در این دو حوزه بسیجیان ما در مقابل توطئه‌های دشمن با آگاهی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار قنبری صبح امروز در آئین افتتاحیه جشنواره اسوه در قصرشیرین ضمن تأکید بر اهمیت نوآوری و کارآفرینی در پایگاه‌های بسیج اظهارداشت: هدف از برپایی سالانه پایگاه‌های اسوه این است که ما در رقابت‌های پایگاهی سطح کشور در بحث نوآوری، کار و تلاش مخصوصاً تولید شغل داشته باشیم. 

جانشین سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: مأموریت بسیج علاوه بر بحث امنیتی که برگرفته از نگاه امام خمینی (ره) در دوران دفاع مقدس بود و حضور بسیج در جبهه‌های نبرد، امروز جنگ ما جنگ اقتصادی و فرهنگی است؛ باید در این دو حوزه بسیجیان ما در مقابل توطئه‌های دشمن با آگاهی تلاش کنند. 

وی ادامه داد: امروز در بستر فضای مجازی، دشمن با تمام توان و ظرفیت همچون زمان جنگ تحمیلی که می‌خواستند سرزمین ما را با غرش تانک‌هایشان تصرف کنند امروز به دنبال تسخیر ذهن‌های جوانان ما هستند، دشمن امروز به دنبال ایجاد سنگرهای خود در جمع خانواده‌ها است و بستر مستعد و خطرناک فضای مجازی همانگونه که فرصتی بزرگ است می‌تواند بسیار گزنده و آسیب‌زا باشد. 

قنبری در پایان با اشاره به اهمیت آموزش سواد رسانه گفت: با توجه به غفلت از اهمیت آموزش سواد رسانه‌ای بسیجیان باید مسلط به سواد رسانه‌ای باشند و با آگاهی از چگونگی استفاده صحیح از فضای مجازی در این بستر فعالیت کنند. 

 

سواد رسانه‌ای، سلاح مقابله با دشمن
سواد رسانه‌ای، سلاح مقابله با دشمن
سواد رسانه‌ای، سلاح مقابله با دشمن
سواد رسانه‌ای، سلاح مقابله با دشمن
سواد رسانه‌ای، سلاح مقابله با دشمن

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/Vp3jo
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار