حالت تاریک
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کرمانشاه مطرح کرد:

سیره شهدا بهترین الگو برای نسل جوان

سیره شهدا بهترین الگو برای نسل جوان

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه سبک زندگی فردی و اجتماعی شهدا باید در جامعه مطرح شود، گفت: سیره زندگانی این شهیدان بهترین الگو برای نسل جوان و نوجوانان جامعه است.

صلاح‌الدین قره‌تپه در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: جوانان و نوجوانان دانش‌آموز در پیروزی انقلاب اسلامی طی هشت سال دفاع مقدس نقش برجسته و تعیین کننده‌ای داشته و با طلایه‌داری در جبهه‌ها در طول دوران جنگ تحمیلی دین خود را به اسلام و انقلاب اسلامی به خوبی ادا کردند.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا در مدارس موجب تلطیف فضای مدرسه و مصونیت نسل نوجوان و جوان در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان می‌شود.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه که زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: سازمان بسیج دانش‌آموزی در راستای نهادینه‌کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین قشر آینده‌ساز دانش‌آموزی فعالیت‌هایی در کمیته کنگره شهدای ملی انجام داده است.  

قره‌تپه افزود: سبک زندگی فردی و اجتماعی شهدا باید در جامعه مطرح شود و سیره زندگانی این شهیدان بهترین الگو برای نسل جوان و نوجوانان جامعه است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به ۵۰ عنوان برنامه این سازمان در راستای برگزاری کنگره شهدا، ادامه داد: تعداد ۳۶۲ کلیپ در زمینه شهدا تهیه شده و در راستای تکریم شهدا تعداد ۱۱۹ مورد عطرافشانی و غبارروبی با حضور دانش‌آموزان برگزار شد.

قره‌تپه افزود: ۱۲۰ دیدار از خانواده معظم شهدای دانش‌آموز در سطح استان صورت گرفت و همچنین تعداد بیش از ۱۰۰ محفل انس با قرآن نیز در سال گذشته به یاد شهدا اجرا شده است.

وی با بیان اینکه شهدا و رزمندگان دانش‌آموز نسبت به مسائل پیرامونی بی‌تفاوت و بی‌غیرت نبودند از دانش‌آموزان خواست سیره شهدای دانش‌آموز را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از