حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 08 آبان 1403
شبکه فاضلاب جوانرود لایروبی و شستشو شد
مدیر آبفا جوانرود:

شبکه فاضلاب جوانرود لایروبی و شستشو شد

مدیر آبفای جوانرود گفت: لایروبی و شستشوی خطوط شبکه آب و فاضلاب شهرستان جوانرود در راستای کاهش آلودگی و مسائل زیست محیطی ناشی از فاضلاب‌های جاری انجام شد.

ناطق نادری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: به‌منظور ارائه خدمات بهتر در بخش آب و فاضلاب شهرستان بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ متر از خطوط شبکه فاضلاب شهر جوانرود در مهرماه سال جاری لایروبی و شستشو شد.

وی ادامه داد: لایروبی و شستشوی خطوط شبکه آب و فاضلاب شهرستان جوانرود در راستای کاهش آلودگی و مسائل زیست محیطی ناشی از فاضلاب‌های جاری و با تلاش شبانه‌روزی پرسنل امور آب و فاضلاب شهرستان در مهرماه بیش از  ۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه فاضلاب جوانرود با دستگاه واترجت شستشو و لایروبی شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان جوانرود افزود: طی همین مدت ۸۵ مورد گرفتگی شبکه اصلی فاضلاب، بازرسی و لایروبی منهول به تعداد ۵۰ مورد نیز در سطح شهر توسط همکاران حوادث و اتفاقات رفع انسداد شده است.

نادری خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته تعداد ۴۳ فقره انشعاب فاضلاب نیز که دچار مشکل بوده‌اند توسط اکیپ حوادث و اتفاقات در سطح شهر شناسایی و نسبت به مرمت آن‌ها اقدام شده است.

نادری تصریح کرد: دو مورد دریچه منهول همسطح‌سازی و دو مورد دریچه منهول توسط اکیپ حوادث مرئی‌سازی شد و تلاش کنیم آب شرب پایدار را در اختیار مردم شهرستان جوانرود قرار دهیم.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از