پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-05 15:44 - شماره خبر : 9303 0
فرماندار جوانرود:

شهدا مظهر عزت و اقتدار هستند

فرماندار جوانرود گفت: شهدا مظهر عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند و ایثارگری و از جان گذشتگی آن‌ها همواره در حافظه تاریخی این مرز و بوم جاودانه است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ نامدار حسینی صبح امروز دوشنبه در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: وجود خانواده‌های معظم شهدا نعمت بزرگی برای جامعه اسلامی است و نباید حضور در منزل شهدا تنها به یک دیدار خلاصه و محدود شود. 

فرماندار جوانرود افزود: لازم است تا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این دیدارها مستمر بوده و توصیه خانواده معظم شهدا در خدمت‌رسانی به جامعه مورد توجه قرار گیرد. 

وی تصریح کرد: شهدا مظهر عزت و اقتدار ایران اسلامی هستند و ایثارگری و از جان گذشتگی آن‌ها همواره در حافظه تاریخی این مرز و بوم جاودانه است. 

حسینی بیان کرد: شهدا برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند از این رو باید تکریم از خانواده‌های آن‌ها در رأس همه امور قرار گیرد. 

فرماندار جوانرود یادآور شد: دیدار با خانواده معظم شهدا افتخار مسئولان است و آن‌ها را در خدمت‌رسانی به مردم بیش از گذشته ثابت قدم می‌کند. 

شهرستان جوانرود ۳۴۴ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

شهدا مظهر عزت و اقتدار هستند
شهدا مظهر عزت و اقتدار هستند
شهدا مظهر عزت و اقتدار هستند
شهدا مظهر عزت و اقتدار هستند

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4ZlPa
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار