حالت تاریک
پیام شهدا؛

شهید از دست نمی‌رود به دست می‌آيد

شهید از دست نمی‌رود به دست می‌آيد

شهید «علیرضا رضوی» در وصيت‌نامه خود می‌نویسد: ارشادها و راهنمایی‌هایی که از طرف دوستان شهیدم به بنده می‌رسد حاکی از زنده بودن شهیدان است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید «علیرضا رضوی» در وصيت‌نامه خود می‌نویسد: «ارشادها و راهنمایی‌هایی که از طرف دوستان شهیدم به بنده می‌رسد حاکی از زنده بودن شهیدان است. امیدوارم که همه‌ی اعضاء خانواده گوش به فرمان امام و قائم مقام رهبری داشته باشند و…» 

شهید «علیرضا رضوی» دهم اردیبهشت سال ۱۳۴۳ در صفاشهر شهرستان آباده دیده به جهان گشود. ۷ساله بود که راهی مدرسه شد پس از گذراندن دوران ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان موفق به اخذ دیپلم شد.

وی با شرکت در کنکور سراسری در دانشگاه پذیرفته شد و تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی گذراند. با آغاز جنگ تحمیلی به جبهه رفت و سرانجام ۲۸ خرداد سال ۱۳۶۷ در عملیات بیت‌المقدس ۷ در منطقه شلمچه به شهادت رسید. 

متن وصيت‌نامه: 

بسم الله الرحمن الرحیم فَاستَقِم کَما أُمِرتَ وَمَن تابَ مَعَکَ وَلا تَطغَوا ۚ إِنَّهُ بِما تَعمَلونَ بَصیرٌ. پدر و مادر عزیز سلام علیکم. خانواده محترم برادران و خواهر عزیز امید است که حالتان خوب باشد تنها مسئله‌ای که الان به ذهنم می‌رسد مسئله شهادت است امید است که پس از من صبر حضرت زینب (س) داشته باشید و بدانید که شهید به دست می‌آید نه از دست می‌رود و بنده مطمئنم که شهید زنده است. 

این مسئله را بارها و بارها در زندگی خود مشاهده کرده‌ام. ارشادها و راهنمایی‌هایی که از طرف دوستان شهیدم به بنده می‌رسد حاکی از زنده بودن شهیدان است. امیدوارم که همه‌ی اعضاء خانواده گوش به فرمان امام و قائم مقام رهبری داشته باشند و لحظه‌ای از توجه به خدا غافل نباشند. 

وصیت‌نامه بنده چند کلام و آن چند جمله‌ای است که با برادر شهیدم محمدرضا حیدری نوشتم. شما عزیزان را به خداوند بزرگ می‌سپارم و امید سرافرازی و پیروزی از این امتحان خداوند را برای شما دارم جبهه را خالی نکنید. خدایا خدایا تا انقلاب مهدی حتی کنار مهدی خمینی را نگهدار. 

۲۰ خرداد سال ۱۳۶۶ والسلام.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از