حالت تاریک
یک مسئول مطرح کرد:

شهید سلیمانی نماد جهاد در راه اسلام است

شهید سلیمانی نماد جهاد در راه اسلام است

فرمانده تیپ ۴۱ شهید آبشناسان ارومیه مستقر در سرپل‌ذهاب گفت: سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی نماد حقیقی جبهه مقاومت اسلامی، مظهر عینی ایمان، اخلاص و جهاد در راه مکتب نجات‌بخش اسلام است.

امیر سرتیپ منوچهری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، یکی از ویژگی‌های بارز سپهبد شهید قاسم سلیمانی، ولایت‌‌پذیری ایشان بود که در طول عمر ذره‌ای از این باور عقب‌نشینی نکرد.

وی گفت: شهادت سردار سرافراز اسلام شهید قاسم سلیمانی پیوند دوباره ملت بزرگ ایران با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی بود.

فرمانده تیپ ۴۱ شهید آبشناسان ارومیه تصریح کرد: حضور باشکوه اقشار مختلف مردم از هر حزب، گروه، سلیقه و با عقاید متفاوت در تشییع پیکر شهدای مقاومت، درس بزرگی برای دشمنان نظام و تشکر از سرباز ولایت بود.

امیر سرتیپ منوچهری ادامه داد: شهید سلیمانی فرمانده‌ای انقلابی بود که نقش محوری در مبارزه با داعش و دشمنان اسلام داشت.

وی خاطرنشان کرد: ایثار و از خودگذشتگی و رفعت با مردم و محرومان و قاطعیت مقابل گروه‌های تکفیری و سیاست‌های خصمانه دشمنان در اعمال و رفتار شهید سلیمانی موج می‌زد، وی با عشق و ولایت‌مداری و تبعیت از سیره اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و حضرت سیدالشهدا(ع) برابر توطئه‌های معاندان ایستاد و در عمل ثابت کرد که حق بر باطل پیروز است.

فرمانده تیپ ۴۱ نیروی زمینی ارتش خاطر نشان کرد: سردار شهید سلیمانی با نقش‌آفرینی در تشکیل محور مقاومت و مقابله با گروه‌های تکفیری و تروریستی مانند داعش و نابودی آنها امنیت را برای منطقه و جهان به ارمغان آورد.

امیر سرتیپ منوچهری در پایان اخلاص در راه خدا و مرد جنگ و عمل بودن و کار کردن برای رضای خدا را از عوامل مهم محبوبیت شهید سلیمانی در بین مردم ذکر کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از