حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
شهید نصرالله سیدالشهدای خط مقاومت است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه:

شهید نصرالله سیدالشهدای خط مقاومت است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت: شهید سید حسن نصرالله سیدالشهدای خط مقاومت است و راه ایشان باید تداوم پیدا کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ غلام‌علی یاربیگی عصر امروز یک‌شنبه در یادواره شهدای زن در کرمانشاه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هم‌استانی، آن‌ها را چراغ راه جوانان آینده‌ساز معرفی کرد.

وی با اشاره به شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، ایشان را سیدالشهدای خط مقاومت خطاب و بر تداوم راه ایشان و همه هم‌رزمانش تأکید کرد.

یاربیگی شهادت را نقطه آغاز زندگی واقعی دانست و آرزوی شهادت را هدف غایی مردان خدا عنوان کرد و ادامه داد: آرزوی شهادت برای سردار مقاومت، سید حسن نصرالله تحقق پیدا کرد و ان‌شاءالله آرزوی دیگر ایشان، یعنی محو کامل رژیم منحوس صهیونیستی نیز به زودی اتفاق بیفتد.

یاربیگی در ادامه به برگزاری یادواره‌های متعدد شهدا در راستا کنگره ملی سرداران، امیران و ۹ هزار و ۸۰۰ شهید کرمانشاه اشاره کرد و افزود: باید نسل امروز را برای نبردهای آتی در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی آماده کرد و برگزاری این برنامه‌های فرهنگی، در این مسیر، مهم و اثربخش است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه به تبیین نقش زنان در دوران دفاع مقدس پرداخت و وجود تعداد زیادی از بانوان شهید و جانباز در این استان را گواهی بر این مدعا دانست.

گفتنی است برنامه‌های فرهنگی متعددی در این یادواره اجرا شد و در پایان تعدادی از خانواده های شهدا مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از