حالت تاریک

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های وزارت کار در کرمانشاه

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های وزارت کار در کرمانشاه

استاندار کرمانشاه گفت: انتظار داریم که ظرفیت‌های مستقیم و غیرمستقیم وزارت‌خانه در استان کرمانشاه بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، محمدطیب صحرایی شامگاه پنجشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه‌ای از ظرفیت‌ها در استان کرمانشاه موجود است که در این میان درخواست داریم ظرفیت‌های وزارت‌خانه‌ای در استان کرمانشاه احصا شود.

 وی با بیان اینکه بررسی شود که استان کرمانشاه در فهرست وزارت کار رتبه چند دا دارا است، افزود: اگرچه آمارها خوب است اما انتظار داریم که ظرفیت‌های مستقیم و غیرمستقیم وزارت‌خانه در این راستا بیشتر مورد استفاده قرار گیرد شاید که رده‌های بهتری در وزارت کار داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: به لطف همراهی‌های ملی و استانی حرکت خوبی آغاز شده اما درخواست داریم از ظرفیت بانک‌ها، هلدینگ‌ها و شستا بیشتر استفاده شود.

 صحرایی با بیان اینکه ظرفیت‌های استان کرمانشاه مورد غفلت قرار گرفته، گفت: یکی از ظرفیت‌های استان کرمانشاه که در مجموعه‌های مختلف می‌تواند خودنمایی کند و اشتغال مستقیم ایجاد کند اما امروز وضعیت خوبی ندارد، راه‌آهن کرمانشاه است.

 وی افزود: بیش از ۳۱ درصد صادرات کشور به عراق از طریق استان کرمانشاه انجام می‌شود همچنین تنها در استان کرمانشاه ۱۲۰ میلیون تن تولید صنعتی، پنج میلیون تن تولید کشاورزی و ۲۰ میلیون تن تولید معدنی انجام می‌شود و بازار بالقوه شرق به غرب و بالعکس برای تردد به مشهد یا عتبات، پیگیری‌های درمانی و… وجود دارد.

استاندار کرمانشاه اذعان کرد: سرعت پروژه‌های بزرگ و ملی در استان کرمانشاه خوب نیست و در این میان توجه به پروژه‌هایی چون راه‌آهن به‌عنوان یک ابر پروژه حائز اهمیت است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از