حالت تاریک
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) تأکید کرد:

ضرورت توسعه زیرساخت‌های راه‌آهن کرمانشاه - خسروی

ضرورت توسعه زیرساخت‌های راه‌آهن کرمانشاه - خسروی

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه بر ضرورت توسعه زیرساخت‌های خط ریلی راه‌آهن کرمانشاه - خسروی تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سردار بهمن ریحانی صبح امروز جمعه در بازدید از مرز خسروی اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها از ابتدای مراسم اربعین تاکنون در همه بسترهای بهداشتی، رفاهی و درمانی در حال خدمات‌دهی به زوار هستند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: همه زیرساخت‌ها و امکانات سپاه در خدمت زائران است و همچنین با هماهنگی شرکت‌های مسافربری برای جابه‌جایی زائران در مرز خسروی و منذزیه در حال فعالیت هستند.

وی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران استان کرمانشاه با تجهیزات و امکانات دیگری از جمله در اختیار گذاشتن محل اسکان راهیان نور و تأمین امنیت همانند گذشته با قوت در حال خدمت‌رسانی به زائران گرامی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار تسریع در توسعه زیرساخت‌ها برای ایجاد راه‌آهن شد و خاطرنشان کرد: این پروژه از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است که از لحاظ اقتصادی برای استان دارای خیرات زیادی است.

سردار ریحانی با بیان اینکه مسیر رسیدن به کربلا و نجف از مرز خسروی در استان کرمانشاه نیز بسیار کوتاه تر است، تصریح کرد: پروژه ریلی راه‌آهن کرمانشاه - خسروی پروژه‌ای برای رفاه حال زائران خواهد بود.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از