حالت تاریک
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه:

طرح نظارت نوروزی در کرمانشاه آغاز شد

طرح نظارت نوروزی در کرمانشاه آغاز شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: طرح نظارت نوروزی از روز گذشته شروع شده و تا ۲۱ فروردین‌ماه سال آینده یعنی پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با اینکه نظارت بر بازار جزو وظایف تعزیرات حکومتی نیست بلکه باید توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، سازمان جهاد کشاورزی صورت گیرد با این حال نظارت‌های سازمان تعزیرات حکومتی به صورت ویژه در صبح و عصر شروع شده است.


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه عنوان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی امروز در کنار دیگر سازمان‌ها به عنوان شعبه سیار و شعبه کشیک در برخی از میادین و نقاط حساس مستقر شده و از اوایل صبح تا حدود ساعت ۲۰ همراه با بازرسان سازمان صمت، اتاق اصناف و جهاد کشاورزی حضور دارد و به تخلفات رسیدگی می‌کند.

 

شاهی از اجرای بیش از یک ماه طرح نظارتی ویژه نوروز خبر داد و گفت: این طرح از روز گذشته شروع شده و تا ۲۱ فروردین‌ماه سال آینده یعنی پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.


وی در ادامه افزود: در کنار این بازرسی‌ها، سازمان تعزیرات حکومتی در حال اجرای طرح بازرسی شبانه از رستوران‌ها و واحد‌هایی است که به صورت شبانه‌ فعالیت دارند.

شاهی با اشاره به مسافرت‌های ایام عید، تصریح کرد: بخش دیگری از بازرسی‌ها بحث پایانه‌های مسافربری در ایام عید نوروز است که جزو طرح‌های ویژه سازمان تعزیرات حکومتی است و از روزهای آینده صورت خواهد گرفت.


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تأکید کرد: تیم‌های بازرسی سازمان تعزیرات حکومتی همراه با دیگر دستگاه‌های نظارتی حضور خواهند یافت و مجموعا چهار تیم در دو نوبت صبح و عصر به نظارت بر بازار می‌پردازند‌.


قهرمان شاهی خاطرنشان کرد: سازمان تعزیرات حکومتی بیشتر نظارت‌های خود را بر مراکز پر تقاضا از جمله قنادی‌ها، میوه‌فروشان، قصابی‌ها، مرغ‌فروشان و قالی‌شویی‌ها متمرکز خواهد کرد.


وی افزود: واحدهای که مرتکب تخلف شوند نسبت به تعطیلی آن‌ها اقدام خواهد شد همان‌طور که از اوایل امسال واحد‌های متعددی به دلیل تخلفات مکرر پلمپ شده‌اند.

شاهی اذعان کرد: نانوایی‌ها جزو واحد‌هایی است که در این ایام به صورت ویژه بازرسی خواهند شد همچنین پارکینگ‌ها به صورت متمرکز مورد بررسی هستند.

وی در پایان در رابطه با مجازات‌های اصناف متخلف، گفت: مجازات‌ واحد‌های متخلف به صورت جزای نقدی و تعطیلی واحد صنفی خواهد بود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از