حالت تاریک
مسئول ارزیابی کنگره ملی شهدای کرمانشاه:

عملکرد کمیته‌های کنگره ملی شهدا، ارزیابی می‌شود

عملکرد کمیته‌های کنگره ملی شهدا، ارزیابی می‌شود

مسئول کمیته بازرسی و ارزیابی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه گفت: وظیفه اصلی کمیته بازرسی و ارزیابی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، رصد و پالایش اقدامات کنگره است که در زمان مقرر به سرانجام برسد.

غلام‌رضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: وظیفه اصلی کمیته بازرسی و ارزیابی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، رصد و پالایش اقدامات کنگره است که در زمان مقرر به سرانجام برسد و در این راستا بخشی از کار توسط بازرسی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) به عنوان دبیر کمیته بازرسی در حال انجام است. 

مسئول کمیته بازرسی و ارزیابی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به مدت زمان کوتاهی که بنده به جمع اعضای کنگره پیوسته‌ام، کارها و برنامه‌های محوله به صورت جدی در حال پیگیری و انجام است؛ از سوی نواحی مقاومت شهرستان‌ها، هماهنگی‌ها، تعاملات و هم‌افزایی برای پیشبرد برنامه صورت گرفته است. 

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری کرمانشاه اذعان کرد: در چارچوب کمیته بازرسی و ارزیابی یک‌سری شاخصه‌ها تعریف شده که با استفاده از این شاخصه‌ها بتوانیم یک ارزیابی دقیق از عملکرد کمیته‌ها در روند برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، داشته باشیم. 

مرتضوی با بیان اینکه ارزیابی همه برنامه‌های اجرایی بر اساس شاخصه‌های مقرر انجام خواهد شد، بیان کرد: همه کمیته‌ها بر اساس شاخصه‌های معین شده توسط کمیته بازرسی، ارزیابی خواهند شد و گزارش عملکرد آن‌ها به مسئولان ارشد کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه ارائه می‌شود. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: طی روزهای آینده برنامه‌ای در دستور کار داریم که طبق آن، مسئولان شهرستان‌ها، فرماندهان نواحی در جلسات مسئولان کمیته‌های مختلف حضور پیدا خواهند کرد که در این راستا بتوانیم تعامل و هم‌افزایی بیشتری برای برگزاری هرچه بهتر کنگره ملی شهدای در استان کرمانشاه شاهد باشیم. 

مسئول کمیته بازرسی و ارزیابی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، تأکید کرد: امیدوارم برگزاری کنگره ملی شهدا در شأن مردم و در شأن شهدای والامقام استان کرمانشاه باشد، چرا که شهدا حق و دین بزرگی به گردن همه مسئولان و همه مردم کشور دارند. 

مرتضوی در پایان با اشاره به عملکرد قابل قبول همه کمیته‌های کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، گفت: هفته گذشته اولین جلسه هماهنگی با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) برگزار شد و هر کدام از کمیته‌ها گزارش عملکرد خود را ارائه دادند و خوشبختانه تاکنون پیشرفت برنامه‌ها پیشرفت قابل قبولی است و مسئولان کمیته‌ها موظف هستند که هر دو هفته یک‌بار گزارشی از عملکرد خود ارائه دهند و کمیته بازرسی طبق گزارش ارائه شده فرآیند رصد و ارزیابی را انجام خواهد داد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از