حالت تاریک
امام جمعه هرسین:

قدرت مقاومت درعملیات طوفان الاقصی تجلی‌گر شد

قدرت مقاومت درعملیات طوفان الاقصی تجلی‌گر شد

امام جمعه هرسین گفت: عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی ضمن نمایش قدرت محور مقاومت، قدرت پوشالی اطلاعاتی رژیم جعلی صهیونیستی را به دنیا مخابره کرد.

 

 حجت‌الاسلام حسن رضایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با اشاره به اجرای عملیات طوفان الاقصی، اظهار داشت: این عملیات مهم که توسط جبهه مقاومت فلسطین آغاز شد نشان‌ می‌دهد که رژیم صهیونیستی وضعیتی بسیار شکننده از جهات سیاسی، نظامی و امنیتی دارد.

 

 امام جمعه هرسین با بیان اینکه دیگر دوران بزن دررویی تمام شده، افزود: مهمترین ویژگی عملیات  فراگیر صبح شنبه نیروهای حماس به شهرک‌های اطراف غزه که منجر به هلاکت صدها صهیونیستی شد، عنصر غافلگیری بود به‌طوری که مقامات رژیم صهیونیستی با این پیش فرض که توانسته‌اند حماس را از طریق سیاسی و اقتصادی مهار کنند، انتظار چنین واکنش غافلگیرانه‌ای از مقاومت فلسطینی درغزه نداشتند.

 

 وی خاطرنشان کرد: سازمان جاسوسی موساد رژیم صهیونیستی همواره از خود تصویری توهم‌زا منعکس می‌کرد و چنین نشان می‌داد که همواره در داشته‌های اطلاعاتی از دشمنان اسرائیل پیشتر است و در رسانه‌ها نیز این توهم بزرگ‌نمایی می‌شد اما این عملیات غافلگیرانه ضمن نمایش قدرت محور مقاومت، قدرت پوشالی اطلاعاتی رژیم جعلی صهیونیستی را نیز به دنیا مخابره کرد.

 

حجت‌الاسلام رضایی تصریح کرد: حماس با عملیات موشکی رژیم صهیونیستی را سرگرم و در همان حال، از غفلت آنها  به خوبی استفاده کرد و عملیاتی دقیق و مؤثر را ترتیب داد که منجر به نفوذ مقاومت حماس به عمق اراضی اشغالی شد به گونه‌ای که تاکنون صدها کیلومترمربع به کنترل نیروهای مقاومت فلسطینی در آمده است و ارتش‌ اسرائیل نتوانسته مانع پیشروی آنها شود.

 

امام جمعه هرسین افزود: سوای ضربات مهلک نظامی و اطلاعاتی، آشفتگی در سیاستمداران دولت جعلی صهیونیستی و اختلافات داخلی و اعتراضات مستمر در سرزمین‌های اشغالی، این عملیات مهم می‌تواند در تصمیم‌گیری برخی از کشورهای اسلامی با رژیم صهیونیستی در موضوع عادی‌سازی روابط،  تغییری اساسی بدهد زیرا با وجود آشفتگی و  ناتوانی در مدیریت دولت جعلی صهیونیست، موجب‌ سلب اعتماد در تکیه کردن به رژیم صهیونیستی برای تأمین امنیت این کشورها می‌شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از