حالت تاریک
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی استان کرمانشاه:

قطار شهری کرمانشاه تا ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد

قطار شهری کرمانشاه تا ۱۴۰۴ به  بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی استان کرمانشاه گفت: در صورت تخصیص اعتبار به موقع، پروژه قطار شهری کرمانشاه تا سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ مهدی غلام‌رضایی صبح امروز دوشنبه در بازدید وزیر کشور از پروژه قطار شهری کرمانشاه، اظهار داشت: در سال ۸۸ پروژه منوریل در شورای عالی ترافیک، شورای ترافیک و شورای شهر مطرح و در سال ۹۳ با ایرادات وارده مورد بازنگری قرار گرفت.

وی از تغییر طرح به قطار سبک شهری خبر داد و افزود: این پروژه در دو نوبت سفر رئیس جمهور و رهبر انقلاب به کرمانشاه مورد تاکید قرار گرفت.

غلام‌رضایی خاطرنشان کرد: بر اساس نقشه قطار شهری، فاز نخست از میدان معلم به میدان فردوسی به طول ۱۳ کیلومتر در ۱۳ ایستگاه ادامه می‌یابد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی کرمانشاه گفت: نخستین اعتبار در سال ۹۸ به پروژه قطار شهری اختصاص یافت و تاکنون ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال در این راستا هزینه شده و همین مبلغ نیز برای تکمیل نیاز است.

غلام‌رضایی خاطرنشان کرد: در صورت تخصیص اعتبار به موقع، پروژه قطار شهری تا سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی طول عملیات اجرا شده را ۲ هزار و ۶۰۰ متر اعلام کرد که یک هزار و ۶۰۰ متر در فاز نخست و یک هزار متر در فاز دوم قرار دارد.

غلام‌رضایی با بیان اینکه پروژه قطار شهری در پنج جبهه کاری فعال است، افزود: در برنامه کوتاه‌مدت چشم‌انداز دوساله لحاظ شده که در صورت تامین اعتبار به موقع فاز نخست ظرف دوسال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از