حالت تاریک
رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان استان کرمانشاه:

قیمت زولبیا بامیه در کرمانشاه اعلام شد

قیمت زولبیا بامیه در کرمانشاه اعلام شد

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان استان کرمانشاه گفت: زولبیای ممتاز با جعبه ۱۴۵ و بدون جعبه ۱۵۵ هزارتومان، درجه یک با جعبه ۱۳۰ و بدون جعبه ۱۴۰ هزارتومان، درجه دو با جعبه ۱۱۵ و بدون جعبه ۱۲۲ هزارتومان عرضه می‌شود.

محمدرضا ناصری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، اظهار داشت: برای ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز، ۱۷۰ قنادی دارنده کارگاه تولیدی در سطح شهرستان کرمانشاه مشغول فعالیت هستند. 

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی‌فروشان استان کرمانشاه در رابطه با قیمت‌های مصوب زولبیا و بامیه تاکید کرد: در ایام ماه مبارک رمضان زولبیا و بامیه با سه نوع کیفیت ممتاز، درجه یک و درجه دو در قنادی‌ها عرضه خواهد شد. 

وی تصریح کرد: زولبیای ممتاز با جعبه ۱۴۵ هزارتومان و بدون جعبه ۱۵۵ هزارتومان، درجه یک با جعبه ۱۳۰ هزارتومان و بدون جعبه ۱۴۰ هزارتومان، درجه دو با جعبه ۱۱۵ هزارتومان و بدون جعبه ۱۲۲ هزارتومان عرضه می‌شود. 

ناصری در رابطه با قیمت شیرینی شب عید، خاطرنشان کرد: قیمت شیرینی نخودی برای شب عید از ۶ ماه قبل مصوب شده و با سه کیفیت ممتاز، درجه یک و درجه دو، عرضه می‌شود. 

ناصری با اشاره به معیارهای تعیین قیمت‌های مصوب بیان کرد: طبق آنالیز انجام شده از قیمت موادهای اولیه که به سازمان صمت ارائه می‌شود، طی جلساتی که با حضور انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان و نماینده صنعت و معدن برگزار شده و قیمت‌ها مصوب می‌شود.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از