حالت تاریک
رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه خبر داد:

پیش‌بینی استمرار افزایش قیمت طلا و دلار

پیش‌بینی استمرار افزایش قیمت طلا و دلار

رئیس اتحادیه طلا و جواهرفروشان کرمانشاه گفت: پیش‌بینی می‌شود که روند افزایش قیمت طلا و دلار همچنان استمرار داشته باشد.

 

محمدسعید جعفری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه‌اطلاع رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به اتفاقات اخیر مبنی بر بمباران مواضع جمهوری اسلامی ایران که اخیراً توسط رژیم صهیونیستی شاهد بودیم، پیش‌بینی شد که تورمی به ویژه در قیمت ارز ایجاد شود که متأسفانه این اتفاق در بازار ارز صورت گرفت.

رئیس اتحادیه طلا و جواهرات کرمانشاه افزود: متأسفانه هر زمان که قیمت ارز افزایش می‌یابد، به این خاطر که قیمت‌گذاری فلزات گران‌بها بر مبنای قیمت ارز تعیین می‌شود موجب افزایش قیمت طلا خواهد شد و این افزایش قیمت بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان در هر گرم است.

جعفری خاطرنشان کرد: در هر زمان که قیمت طلا افزایش پیدا می‌کند به تبع آن قدرت خرید مردم نیز کاهش می‌یابد و خرید و فروش طلا در بازار نسبت به گذشته بسیار کم‌تر خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص تأثیر اقدامات بین‌المللی و منطقه‌ای بر بازار طلا، تصریح کرد: بنا بر پیش‌بینی‌های صورت گرفته، با توجه به گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با حمله و انتقام از رژیم صهیونیستی وجود دارد احتمال افزایش قیمت طلا در بازار جهانی و ایران پیش‌بینی می‌شود.

جعفری در پایان با اشاره به قیمت‌های طلا در بازار،  گفت: امروز در بازار هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۳ میلیون و ۶۹۶ هزار تومان به فروش می‌رسد و قیمت سکه تمام بهار آزادی ۴۴ میلیون ۸۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از