حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
محفوظ ماندن انقلاب به برکت خون شهدا
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه:

محفوظ ماندن انقلاب به برکت خون شهدا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه گفت: ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت به نسل‌های آینده از اهداف برگزاری یادواره شهدای والامقام است که باید این فرهنگ جهاد و ایثار را به نسل جوان انتقال دهیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ مسعود دوستی صبح امروز پنج‌شنبه در آئین برگزاری یادواره شهدای پاوه، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در سخنانی، اظهار داشت: شهدا قهرمانان مقابله با جنگ شناختی دشمن بودند و ما باید راه این عزیزان را الگو و سرمشق خود قرار دهیم.

وی افزود: ترویج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت به نسل‌های آینده از اهداف برگزاری یادواره شهدای والامقام است که باید این فرهنگ جهاد و ایثار را به نسل جوان و نوجوان امروزی انتقال دهیم.

دوستی گفت: مردم شهرستان پاوه در دفاع از میهن اسلامی بیش از ۶۴۰ شهید سرافراز را تقدیم انقلاب کرده‌اند و این خود گویای انقلابی بودن مردم این خطه از مرز و بوم است و فرزندان و جوانان این منطقه باید از رشادت‌ها و ایستادگی‌های شهدا و رزمندگان ما آگاهی داشته باشند.

وی عنوان کرد: امروز به برکت خون مطهر شهدا، انقلاب اسلامی محفوظ مانده و امنیت در مناطق ما برقرار است و ما می‌توانیم در این نقطه از ارتفاعات بخش باینگان ضمن ادای احترام به شهدای این بخش، یادواره شهدا برگزار کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت پاوه گفت: جوانان و نوجوانان ایران‌زمین باید برای دفاع از مظلوم و قرار گرفتن بر مسیر درست و حق، شهدا را الگو و اسوه خود قرار دهند تا راه را گم نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، عنوان کرد: ایران اسلامی همچون گذشته در راستای حمایت از مظلومان و محور مقاومت عزمی راسخ دارد و آن را در وعده صادق ۲ به وضوح مشاهده کردیم.

 دوستی خاطرنشان کرد:  اجرای موفقیت‌آمیز، مؤثر و مقتدرانه عملیات وعده صادق ۲ بار دیگر اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران را در عرصه نظام بین‌الملل به تصویر کشید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از