پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1402-07-26 13:21 - شماره خبر : 815 0
جانشین فرمانده سپاه حضرت‌نبی‌اکرم(ص) مطرح کرد:

گره‌خوردگی مسائل اجتماعی به صنعت

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه مسائل حوزه اجتماعی به صنعت گره خورده است، گفت: هر جا صنعت و بنگاه‌های اقتصادی فعال باشد ناهنجاری‌های اجتماعی نیز کمتر می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سردار مسعود قنبری در چهارمین جلسه پیگیری مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه که امروز چهارشنبه در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: دغدغه همه مسئولان در ستاد تسهیل استاد این است که مسائل و مشکلات حوزه صنعت را رفع کنند و به تبع معضل بیکاری استان حل شود.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه مسائل حوزه اجتماعی به صنعت گره خورده است، افزود: هر جا صنعت و بنگاه‌های اقتصادی فعال باشد معضلات و ناهنجاری‌های اجتماعی نیز کمتر می‌شود.

 

وی گفت: بیکاری ناشی از ورشکستگی و تعطیلی کارخانه‌ها زیبنده مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران نیست لذا ما باید در این جلسات قانون را تسهیل کنیم نه اینکه آن را دور بزنیم.

 

سردار قنبری تصریح کرد: فردی که سرمایه خود را در خدمت اشتغال قرار می‌دهد باید از طریق مسئولان حمایت شود و موانع و گره‌های قانونی نیز برایش حل و فصل شود.

 

وی خدمت و مسئولیت در نظام اسلامی را یک فرصت دانست و خطاب به مسئولان، گفت: نباید فرصت‌سوزی کرد بلکه باید به نحو شایسته مسئولیت خود را انجام دهیم و ارباب رجوع را گرفتار پیچ و خم اداری نکنیم.

 

سردار قنبری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بارها درباره مشکلات اقتصادی مردم تذکر داده‌اند و به همین خاطر چندین سال است که شعار سال را به مباحث اقتصادی اختصاص داده‌اند اما متاسفانه بسیاری از اقدامات ما در بحث اقتصادی با فرمایشات رهبری انطباق ندارد.

 

وی تاکید کرد: باید بررسی کنیم مصوبه‌ای که راه حل قانونی ندارد تصویب نشود و اگر راه حل قانونی دارد باید ببینیم چرا انجام نشده است متاسفانه ما در بسیاری مواقع مماشات می‌کنیم و همین امر در حوزه کار و ماموریت  مشکل‌آفرین می‌شود.

 

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه اذعان داشت: در حوزه اقتصادی در حال جنگ هستیم و امروز پاشنه آشیل ما معیشت و اقتصاد است لذا باید از بنگاه‌های اقتصادی حمایت لازم صورت گیرد که در این راستا بسیج و سپاه همواره پشتیبانی و حمایت خواهند کرد.

 

وی با اشاره به مشکل برخی تولیدکنندگان گفت: آیا در شأن استان کرمانشاه است که هنوز یک آزمایشگاه استاندارد نداشته باشد!

 

سرهنگ قنبری گفت: ما باید مشکلات تولیدکنندگان را حل کنیم تا سرمایه‌های آنها از استان خارج نشود و در این راستا بسیج و سپاه نیز در حوزه‌های مختلف به عزیزان کمک‌رسانی خواهد کرد.

گره‌خوردگی مسائل اجتماعی به صنعت
گره‌خوردگی مسائل اجتماعی به صنعت
https://mersadnews.ir/short/4P834
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار