پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-24 10:42 - شماره خبر : 9931 0
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه مطرح کرد:

مشکلات زیرساختی عامل اصلی بی‌رغبتی سرمایه‌گذاران

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: وجود مشکلات متعدد در زیرساخت‌ شهرک‌های صنعتی هرسین و کنگاور و حتی عدم وجود امکانات زیرساختی در این شهرک‌ها، باعث شده که سرمایه‌گذاران رغبتی برای سرمایه‌گذاری نداشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین وحید احمدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه به صورت مدام حدود ۱۰ روز در حوزه انتخابیه حضور داشتم، نتیجه نظارت‌ و بررسی مشکلات و ملاقات‌های مردمی انجام شده ایجاب می‌کرد که برخی از امور توسط ادارات‌ کل استان با حضور مسئولین مورد بحث و بررسی قرار گیرد.


رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه عنوان کرد: در این راستا برای بررسی و پیگیری مشکلات شهرستان‌های هرسین، صحنه و کنگاور، جلساتی با مدیران کل استان، معاونین استاندار و دستگاه‌های نظارتی برگزار شد و موضوعات متعددی از جمله مشکلات زیرساختی شهرک‌های صنعتی کنگاور و هرسین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

احمدی با اشاره به مشکلات شهرک‌های صنعتی، اذعان کرد: وجود مشکلات متعدد در زیرساخت‌ شهرک‌های صنعتی هرسین و کنگاور و حتی عدم وجود امکانات زیرساختی در این شهرک‌ها، باعث شده که سرمایه‌گذاران رغبتی برای سرمایه‌گذاری نداشته باشند.

‌وی در ادامه افزود: در جلسات برگزار شده با ارائه مشکلات برای دستگاه‌های اجرایی، مقرر و مصوب شده است که دستگاه‌ها همه توان خود را برای رفع موانع موجود به کار گرفته و وظایف خود را در راستای حل مشکلات صنعتی به طور کامل انجام دهند.


نماینده مردم شهرستان‌های هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: با وجود اینکه امتیاز برق شهرک صنعتی کنگاور از قبل خریداری شده است اما هفت کیلووات برق این شهرک در مسیر روستاها در حال مصرف است که شاهد مشکلات بسیار در شهرک صنعتی کنگاور هستیم، لذا با حضور مدیران برق استان مقرر شد که برق مورد نظر به شهرک صنعتی برگردد و برق روستاها نیز در یک مدت زمان مشخص تأمین شود.

احمدی در ادامه گفت: با احصا مشکلات و جمع‌بندی انجام شده، جدی‌ترین مشکل شهرک‌های صنعتی هرسین و صحنه کمبود آب مورد نیاز است که این موضوع نیز با حضور مدیران آبفا و آب منطقه‌ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در این راستا مصوب شد که با رساندن خط لوله پساب، در مصرف آب شرب نیز صرفه‌جویی شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های مطالعاتی برای رفع مشکلات در حوزه کشاورزی در حال انجام است، گفت: در رابطه با بحث معضلات کشاورز مباحث متعددی مطرح شد و مقرر شد که سازمان جهاد کشاورزی نسبت به امور یک‌سری مطالعات انجام دهد و در این راستا گزارشاتی تهیه شود که در جلسات آتی مسائل کشاورزی به صورت جزئی و کلی مورد بحث و بررسی قرار گیرند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه تصریح کرد: با وجود اینکه همه مدیران اجرایی و دستگاه‌های نظارتی حضور داشتند در رابطه با طرح‌ها و مشکلات ذکر شده که باید در شهرستان‌های هرسین، صحنه و کنگاور در دست اقدام قرار گیرند، یک زمان‌بندی کامل صورت گرفته است که ان‌شاءالله مدیران بتوانند کارها را به موقع به فعلیت برسانند.


نماینده مردم شهرستان‌های هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: نتیجه برگزاری جلسات باید صرفاً در حد صحبت نباشد و مدیران به وظایف خود عمل کرده و موظف هستند در جلسات آتی گزارش عملیاتی خود را در اجرایی طرح‌ها و رفع مشکلات ارائه دهند.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/Vvp9R
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار