حالت تاریک
سرپرست صدا و سیمای کرمانشاه مطرح کرد:

اهتمام صداوسیمای کرمانشاه به ترویج فرهنگ بسیجی

اهتمام صداوسیمای کرمانشاه به ترویج فرهنگ بسیجی

سرپرست صدا و سیمای مرکز کرمانشاه با بیان اینکه امروز درگیر جنگ شناختی هستیم، گفت: صدا و سیمای این مرکز همه توان خود را برای ترویج فرهنگ بسیجی بکار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، سید صداقت الله موسوی امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح رادیو بسیج در کرمانشاه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: باید فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی و جهاد که نمادهای عینی آن در جامعه ما به وفور وجود دارد بیان شود و به تصویر کشیده شود.

سرپرست مرکز صدا و سیمای مرکز کرمانشاه افزود: این استان که به تعبیر مقام معظم رهبری به سینه‌ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی معروف است مردم در دوران دفاع مقدس فعالیت‌های زیادی در دوران دفاع مقدس انجام دادند و اکنون هم شاهد تقدیم شهدای مدافع حرم و امنیت در جامعه هستیم.

وی با اشاره به ضرورت فرهنگسازی و ترویج شهادت توسط رسانه‌ها‌، گفت: شبکه استانی زاگرس از این موضوعات معرفتی، اعتقادی که در استان وجود داشته تلاش کرده تولیدات خوبی را ارائه دهد و هم‌اکنون هم برنامه‌های متعددی در تلویزیون در دست اجرا است.

موسوی با بیان اینکه در مناسبت‌های مختلف سعی شده است آرمان‌ها و ارزش‌ها در حوزه تولیدات به نمایش درآید، خاطرنشان کرد: هنر همکاران ما در شبکه استانی زاگرس از عنصر هنر به‌خوبی بهره گرفته و تولیدات خوبی اعم از فیلم، انیمیشین، مستند و.. انجام داده و همه اینها برگرفته از روحیه جهادی بوده است. 

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید بیش از گذشته از این الگوها بهره بگیرند، گفت: امروزه درگیر جنگ شناختی تمام عیار هستیم و دشمن درصدد است از طریق شبهه‌افکنی و مخدوش کردن ارزش‌های اسلامی بتواند بر ذهن جامعه مخاطب تاثیر بگذارد.

موسوی با اشاره به اینکه منابع غنی و هنرمندان توانایی در این عرصه وجود دارد، تصریح کرد: استمرار حرکت بسیج از دفاع مقدس تا امروز ادامه دارد و صدا و سیمای مرکز کرمانشاه تمام توان خود را برای خلق آثار تاثیرگذار فرهنگی برای ترویج فرهنگ ناب بسیجی به کار گرفته است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از