حالت تاریک
فرماندار ثلاث باباجانی:

مکان ۸۵درصد ادارات ثلاث باباجانی استیجاری است

مکان ۸۵درصد ادارات ثلاث باباجانی استیجاری است

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: ۸۵ درصد ادارات ما مستاجر هستند و این در شأن دولت نیست لذا تکمیل ساختمان آموزش و پرورش و مجتمع اداری و کتابخانه‌های شهرستان از اولویت‌های ما در بازسازی مراکز آسیب‌دیده است.

فرامرز باوندپور در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: مجتمع دامپروری میرآباد می‌تواند انقلابی در اشتغال‌زایی ایجاد کند و در این میان انتظار ما از مسئولان ذی‌ربط تامین آب و رفع مشکلات دامداران است.

نماینده عالی دولت در شهرستان ثلاث باباجانی گفت: تامین آب ۶۰ هکتار باغات قلقله که حاصل زحمات چند سال باغداران بوده از دیگر خواسته‌های ما است.

باوندپور استقرار پزشکی قانونی با توجه به دوری و صعب‌العبوری شهرستان ثلاث باباجانی را از دیگر خواسته‌های مردم شهرستان در سفر استاندار به ثلاث باباجانی عنوان کرد.

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: زیرساخت‌های ما آسیب دیده و متولی ندارد و مردم ازعدم بازسازی آن‌ها گلایه‌مند هستند بر همین اساس برای بازسازی نیاز به توجه ویژه داریم.

باوندپور افزود: در حوزه جاده و راهداری به انجام ۱۰ کیلومتر آسفالت در محور ثلاث باباجانی به بز میرآباد و ۱۰ کیلومتر در جاده ثلاث باباجانی به جوانرود نیاز داریم. وی همچنین خواستار تامین اعتبار پروژه احداث روشنایی ورودی تازه‌آباد به قلقله شد.

باوندپور افزود: ۸۵ درصد ادارات ما مستاجر هستند و این در شأن دولت نیست لذا تکمیل ساختمان آموزش و پرورش و مجتمع اداری و کتابخانه‌های شهرستان از اولویت‌های ما در بازسازی مراکز آسیب‌دیده است که مشکل بسیاری از ادارات با بازسازی مراکز فوق حل خواهد شد.

عالی‌ترین مقام دولت در شهرستان همچنین با اشاره به وضعیت و اهمیت آرد عشایر شهرستان از استاندار  خواست آرد با تخصیص سهمیه مورد نیاز مشکل این عزیزان حل شود.

فرماندار ثلاث باباجانی همچنین با توجه به حادثه‌خیز بودن محور دره شهدا، گفت: با توجه به مشکلات مهم جاده ثلاث باباجانی به شیخ صله درخواست اجرای واریانت در این محور را داریم.

باوندپور در پایان گفت: شرکت آب منطقه‌ای تعهداتی نسبت به تخصیص آب در شهرستان دارد و ما انتظار داریم کمک شود که تخصیص کامل تحقق پیدا کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از