حالت تاریک
معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه:

۳۸۱ متقاضی مسکن ملی در پاوه تایید شدند

۳۸۱ متقاضی مسکن ملی در پاوه تایید شدند

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: کل ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در شهرستان پاوه ۴ هزار و ۷۰۰ نفر بوده است که از این تعداد ۳۸۱ نفر تأیید نهایی شده‌اند و ۸۰ نفر نیز آورده نقدی پرداخت کرده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ طهماسب نجفی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست نهضت ملی مسکن در پاوه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در اجرای عملیات عمرانی نهضت ملی مسکن به دنبال راه حل برای رفع مشکلات پیش رو هستیم.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: مسکن، یکی از دغدغه‌های اصلی دولت و رهبر معظم انقلاب است و در این راستا ما هر هفته کارگروه ویژه نهضت ملی مسکن داریم که در ذیل شورای برنامه‌ریزی‌ها، فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: اولویت اول ما این است که به‌دنبال راهکار باشیم و گره‌ها را باز کنیم تا اجرای عملیات عمرانی تسریع یابد.

نجفی بیان داشت: نهضت ملی مسکن در برخی از شهرستان‌های استان به دلیل استقبال مردم و متقاضیان، در مراحل خوبی قرار دارد و در شهرستان پاوه هم باید رفع مشکلات تسریع یابد.

در ادامه شمس‌الله خدادادی؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه اظهار داشت: کل  ثبت‌نام نهضت ملی مسکن در شهرستان پاوه ۴ هزار و ۷۰۰  نفر بوده است که از این تعداد ۳۸۱ نفر تأیید نهایی شده‌اند و ۸۰ نفر نیز آورده نقدی پرداخت کرده اند.

وی گفت: برای مرحله اول نهضت ملی مسکن در پاوه ما سه بلوک ۳۲ واحدی را پیش‌بینی کردیم که هنوز متقاضیان این سه بلوک تکمیل نشده است.

خدادادی خاطرنشان کرد: سهم آورده این متقاضیان نیز به صورت میانگین ۱۰۰ میلیون تومان است که با این مبلغ تنها فنداسیون دو بلوک انجام شده است.

 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از