حالت تاریک
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دالاهو مطرح کرد:

نقش فراگیری قرآن در رفتارهای فردی و اجتماعی

نقش فراگیری قرآن در رفتارهای فردی و اجتماعی

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دالاهو قرآن را زیر بنای توسعه فرهنگی در جامعه معرفی کرد و گفت: فراگیری آیات قرآنی در رفتار فردی و اجتماعی اقشار مختلف جامعه نقش مهمی ایفا می‌کند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ مسلم قاسمی صبح امروز شنبه در جلسه هماهنگی آزمون مفاهیم قرآن در شهرستان دالاهو از برگزاری اولین جلسه هماهنگی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.
.
وی با تشریح اهمیت قرآن در زندگی خانواده و جامعه، افزود: به‌کار بردن معارف و آموزه‌های قرآنی در تمام عرصه‌های زندگی بسیار حائز اهمیت است.

قاسمی تصریح کرد: قرآن کریم کتاب زندگی برای هدایت بشریت به سوی رشد و تعالی بوده و همچنین ترویج فرهنگ قرآنی، جامعه را می‌سازد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه دالاهو قرآن را زیر بنای توسعه فرهنگی در جامعه معرفی کرد و گفت: فراگیری آیات قرآنی در رفتار فردی و اجتماعی اقشار مختلف جامعه نقش مهمی ایفا می‌کند.

قاسمی در ادامه به اهمیت برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم اشاره و اذعان کرد: امسال نیز همچون سال گذشته این آزمون با همکاری اداره اوقاف به صورت سراسری در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی ایجاد انگیزه در میان عموم مردم جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان برای فراگیری قرآن و عترت، تقویت وحدت و انسجام برنامه‌ها و فعالیت سازمان‌ها و نهادهای قرآنی، شناسایی و معرفی نخبگان و استعدادهای درخشان قرآنی را از اهداف متولیان این آزمون دانست.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از