حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
نهادینه‌کردن فرهنگ ایثار با برگزاری یادواره‌های شهدا
فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود مطرح کرد:

نهادینه‌کردن فرهنگ ایثار با برگزاری یادواره‌های شهدا

فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) جوانرود گفت: برگزاری یادواره شهدا نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اصغر چراغی عصر امروز دوشنبه در مراسم یادواره شهدای پنج شهید والامقام استان کرمانشاه که در شهرستان پاوه برگزار شد، اظهار داشت: هدف از برگزاری یادواره شهدا، معرفی شهیدان به عنوان الگوهایی ماندگار به جامعه به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است، افزود: نیاز امروز جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان آشنایی کامل با اهداف و آرمان‌های شهدا است.

چراغی ادامه داد: رشادت‌ها و زحماتی که شهدا کشیده‌اند و آثاری را که از خود در دنیای امروز و جهان اسلام بر جا گذاشتند با هیچ کاری جبران نمی‌شود.

وی گفت: تبیین شخصیت و بیان زوایای مختلف زندگی شهدا برای جوانان مهم است و ما وظیفه داریم، ضمن زنده نگه‌داشتن یاد و نام این شهیدان، در این گونه نشست‌ها در راستای بصیرت‌افزایی و روشنگری به جوانان گام برداریم.

چراغی با اشاره به بیاناتی از رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا از تأکیدات رهبر معظم انقلاب است که ما نیز در همین راستا با برگزاری این یادواره‌ها نخواهیم گذاشت یاد شهیدان از اذهان خارج شود بلکه یاد شهیدان را گرامی و زنده نگه می‌داریم.

فرمانده تیپ انصارالرسول (ص) شهرستان جوانرود گفت: بنا به فرمایشات معظم‌له هر یادواره‌ای که برگزار می‌شود تأثیر اساسی در جمع کثیری از جامعه خواهد گذاشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از