پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1402-09-24 17:06 - شماره خبر : 3004 0
امام جمعه جوانرود:

والدین در تربیت فرزندان مسئول هستند

امام جمعه شهرستان جوانرود با اشاره به حقوق والدین و فرزندان نسبت به یکدیگر، گفت: والدین در تربیت فرزندان مسئول هستند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، ماموستا ملا سیدمحمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته جوانرود، اظهار داشت: انسان موجودی است که خداوند در آن ویژگی‌های مختلفی قرار داده که مهم‌ترین آن حس خداپرستی و ایمان به خدا است، این حس اگر در وجود فرزند توسط خانواده‌ها تقویت نشود، به شخصیت کودک خود لطمه جدی وارد می‌کنند با این حال بعضی از خانواده‌ها به این مسئله توجهی ندارند.

وی با بیان اینکه والدین باید فرزندان خود را بر اساس توصیه‌های اسلام تربیت کنند تا جامعه اصلاح شود، افزود: فضای مجازی امروزه تاثیر زیادی بر تربیت و شکل‌گیری شخصیت فرزندان دارد پس باید مراقبت کنیم تا آن‌ها به بیراهه سوق داده نشوند.

خطیب جمعه جوانرود به مشکلات کم‌آبی در برخی از محله‌های شهر جوانرود و روستاها اشاره و خاطرنشان کرد: در سفر استاندار کرمانشاه به این شهرستان مصوباتی در رابطه با مشکلات کم‌آبی به تصویب رسیده است که امیدواریم به زودی اجرایی شوند.

ماموستا محمدی با بیان اینکه انجام هیچ کاری غیرممکن نیست، گفت: مدیران آب و فاضلاب تا آنجایی که ممکن است مشکلات را برطرف کنند و اگر از حیطه مسئولیت آن‌ها خارج است از طریق مسئولان استانی این مشکل را  به‌صورت جدی پیگیری کنند.

https://mersadnews.ir/short/4XBDy
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار