حالت تاریک
مدیرکل راهداری کرمانشاه:

پايانه مسافربری‌کاویانی کرمانشاه آماده پذیرش مسافران است

پايانه مسافربری‌کاویانی کرمانشاه آماده پذیرش مسافران است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به آمادگی ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام نوروز گفت: پايانه مسافربری کاویانی کرمانشاه آماده پذیرش مسافران است.

سید شهرام کهریزی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: طرح نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: در این طرح تمام راهدارخانه‌های ثابت و سیار در آمادگی کامل قرار دارند تا بتوانیم سفری ایمن را برای مسافران نوروزی رقم بزنیم.

کهریزی تصریح کرد: با تدابیر اندیشیده شده پایانه شهید کاویانی و راه کربلا نیز آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند و پیش‌بینی لازم برای حضور ناوگان اتوبوسرانی به میزان لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: از ۲۴ اسفند تا ۶ فروردین ۳۱ هزار و ۹۱۶ نفر به استان کرمانشاه وارد شده‌اند و همچنین ۲۹ هزار و ۴۱۵ نفر نیز از طریق پایانه‌های مسافربری به وسیله خودروهای عمومی، سواری، اتوبوس و مینی‌بوس از استان خارج شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در پایانه شهید کاویانی باجه مرکزی عرضه بلیت به صورت شبانه‌روزی فعال است تا مسافران بتوانند بلیت مورد نیاز خود را تهیه کنند و همچنین عرضه و تقاضا نیز توسط کارشناسان کنترل می‌شود.

کهریزی بیان کرد: پایانه شهید کاویانی از مبدا کرمانشاه به ۳۱ شهر کشور جابه‌جایی مسافر را به وسیله ۱۳۵ دستگاه اتوبوس و ۲۱۰ دستگاه خودروی سواری انجام می‌دهد و مسافران می‌توانند گزارش تخلفات را به سامانه ۱۴۱ راهداری و مدیریت راه‌ها اعلام کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از