حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه هرسین:

کار خبرنگاران در جامعه جهاد تبیین است

کار خبرنگاران در جامعه جهاد تبیین است

فرمانده سپاه ناحیه هرسین با بیان اینکه کار خبرنگاران در جامعه به نحوی جهاد تبیین است، رسالت خبرنگاری یعنی ایستادگی در برابر توطئه‌ها تا همچنان صدای حق در برابر قدرت‌های بزرگ باقی بماند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ سید مصطفی موسوی‌نیک صبح امروز چهارشنبه در دیدار با اصحاب رسانه، اظهار داشت: موضوع مطالبه‌گری در شهرستان هرسین قابل قبول است ولی این کار مانند دو لبه یک قیچی است و باید به نحوی انجام شود که از تخریب به دور باشد. 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین افزود: اعتقاد ما بر این است بسیاری از مسائلی که در دست اجرا است تا رسیدن به نتیجه نباید اطلاع‌رسانی شود، کار یادمان شهدای گمنام هرسین یک کار بزرگ بود که با همکاری شهرداری انجام شد و در بحث رسانه‌ای کمتر به آن پرداخته شد. 

وی تصریح کرد: مشکلاتی که اصحاب رسانه در هرسین دارند در همه جا به این شکل است و کار خبرنگاران در جامعه به نحوی جهاد تبیین است، هرسین از لحاظ زیرساختی نسبت به شهرستان‌های دیگر عقب‌تر است، بسیاری از کارها و مشکلات در سطح شهر پیش پا افتاده است و نیاز به بودجه آن‌چنانی ندارد و فقط انگیزه خدمت نیاز دارد. 

رسالت خبرنگاری ایستادگی در برابر توطئه‌ها است

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین امامی در سخنانی ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار داشت: یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی را گرامی می‌دارم، امروز به مناسبت روز  خبرنگار گرد هم آمده‌ایم تا قدردان زحمات  شما خبرنگاران  باشیم، امروز، ما جمع شده‌ایم تا به رسالت سنگینی که خبرنگاران در پیش گرفته‌اند، ادای احترام کنیم، خبرنگارانی که با وجود فشارها و خطرات، همچنان قلم به دست دارند و به دنبال آگاهی‌رسانی هستند. 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه هرسین افزود: فراموش نمی‌کنیم که چه کسانی در میدان جنگ روانی علیه داعش در فضای مجازی پیروز شدند و چگونه استواری و شجاعت خود را به جهانیان نشان دادند، امروز نیز، خبرنگاران با قلم‌های خود در برابر جنگ نرم دشمنی ایستاده‌اند که قصد دارد به ریشه‌های انقلاب اسلامی ایران عزیزمان ضربه بزند. 

وی خاطرنشان کرد: رسالت خبرنگاری یعنی ایستادگی در برابر توطئه‌ها و حفظ هویت و ارزش‌های جامعه با بیان حقایق، بدون تعصب، تا همچنان صدای حق در برابر قدرت‌های بزرگ باقی بماند. 

امامی گفت: در هر حال می‌توان گفت که شغل خبرنگاری، چه به عنوان یک حرفه و چه به عنوان یک مسئولیت اجتماعی، دارای چالش‌ها و سختی‌های فراوانی است که نیازمند توجه و حمایت مستمر است، تصور جامعه‌ای بدون حضور خبرنگاران و رسانه‌ها، تصوری است که به راحتی می‌تواند به نابه‌سامانی‌ها و بی‌خبری دامن بزند، خبرنگاران به عنوان چشم‌ها و گوش‌های جامعه عمل می‌کنند و نقش آن‌ها در اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی حیاتی است. 

وی تصریح کرد: خبرنگاران علاوه بر اینکه در زمینه آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی نقش به‌سزایی دارند در زمینه مطالبه‌گری هم زبان گویای عامه مردم هستند  و ان‌شاءالله  وظیفه خود را در این زمینه به نحو احسن بتوانند انجام دهند.

کار خبرنگاران در جامعه جهاد تبیین است
کار خبرنگاران در جامعه جهاد تبیین است
کار خبرنگاران در جامعه جهاد تبیین است

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از