حالت تاریک
استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) نماد تحقق «ما می‌توانیم»

قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) نماد تحقق «ما می‌توانیم»

استاندار کرمانشاه گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) نماد «ما می‌توانیم» و افتخار بزرگی برای نظام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، محمدطیب صحرایی در مراسم افتتاح تقاطع غیرهمسطح میدان سپاه در شهر کرمانشاه، ضمن تبریک هفته وحدت و دفاع مقدس، اظهار داشت: افتتاح این پروژه بزرگ شهری را به همه شهروندان کرمانشاهی تبریک می‌گویم و امیدوارم شاهد خدمات‌رسانی بیشتری به این مردم عزیز باشیم.

 

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه خداوند متعال شاهد و ناظر بر تلاش و زحمات خادمان مردم است، افزود: مردم شهر کرمانشاه شایسته دریافت بهترین خدمات هستند.

 

وی ضمن تشکر از زحمات شهرداری و عوامل قرارگاه خاتم الانبیاء(ص)، گفت: خدمات باید با کیفیت، به‌هنگام و با قیمت مناسب ارائه شود.

 

صحرایی تصریح کرد: در استان کرمانشاه به تمرکز و انسجام بیشتری نیاز داریم و قطعا انجام چنین پروژه‌هایی با تمرکز و انسجام انجام گرفته است که در رأس آنها قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) قرار دارد.

 

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) نماد «ما می‌توانیم» و افتخار بزرگی برای نظام است.

 

وی با اشاره به اینکه نباید تنها برای رفع تکلیف کار را انجام داد، گفت: خدمات به مردم و نظام باید با انگیزه و هدف رضای الهی باشد و منجر به تجدید قوا شود.

 

صحرایی خاطرنشان کرد: شهر کرمانشاه تا شرایط مطلوب فاصله فراوانی دارد و نباید به همین اقدامات قانع بود بلکه این شهر باید به نگین غرب کشور تبدیل شود.

 

وی با اشاره به اینکه در شهر کرمانشاه مسائلی همچون معابر، زیباسازی، جمع‌آوری نخاله‌ها و.. باید بیش از پیش مدنظر قرار گیرد، گفت: امیدواریم که با تداوم کار جهادی و جمعی، کرمانشاه شرایط بهتری را تجربه کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از