پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-24 14:05 - شماره خبر : 9939 0
مسئول کمیته بازرسی کنگره ملی شهدای کرمانشاه:

کرمانشاه در برگزاری یادواره‌های شهدا عقب است

مسئول کمیته بازرسی کنگره ملی شهدای کرمانشاه گفت: در بحث برگزاری یادواره‌ شهدا در شهرستان‌ها عقب‌ هستیم، ان‌شاء‌الله این عقب‌ماندگی با تلاش‌های شبانه‌روزی دست‌اندرکاران، تا قبل از روز برگزاری کنگره ملی شهدا جبران خواهد شد.

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: وظیفه اصلی کمیته بازرسی و ارزیابی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، رصد، پالایش و پیگیری اقدامات اعضای کنگره است، که این اقدامات در زمان مقرر و پیش از برگزاری اجلاسیه اصلی در مهرماه به سرانجام خواهند رسید.

مسئول کمیته بازرسی و ارزیابی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه عنوان کرد: در راستای نظارت‌ بر اقدامات کمیته‌های کنگره و پیگیری برنامه‌هایی که در دستور کار قرار دارد، بخشی از کار توسط بازرسی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) به عنوان دبیر کمیته بازرسی، انجام می‌شود.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها مسئولیت کمیته‌های کنگره شهدا بر عهده فرمانداران و دبیری آن بر عهده سپاه ناحیه شهرستان است، لذا کارها و برنامه‌های محوله به صورت جدی توسط مسئولان مربوطه در دست اجرا است و خوشبختانه هماهنگی و هم‌افزایی بسیار خوبی برای پیشبرد برنامه‌ها صورت گرفته است.

مرتضوی با بیان اینکه ارزیابی همه برنامه‌های اجرایی بر اساس شاخصه‌های مقرر انجام خواهد شد، بیان کرد: یکی از وظایف کمیته‌ بازرسی، نظارت بر برنامه‌های کنگره ملی شهدا و ارزیابی آن‌ها است که این امر به صورت مستمر بر اساس معیارها و شاخصه‌های معین شده انجام می‌شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در حال حاضر گزارشات میدانی و کتبی از سایر کمیته‌های کنگره ملی شهدا دریافت شده است، لذا در مباحثی که مشکل داریم و نیاز به بازنگری دارد، اصلاحات در حال انجام است.

مسئول کمیته بازرسی و ارزیابی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، تأکید کرد: در مجموع مقدمات برگزاری کنگره فراهم است و امیدواریم برگزاری کنگره ملی شهدا در شأن مردم و شهدای والامقام استان کرمانشاه باشد و در کشور و سطح استان موجب دلگرمی عموم مردم، خانواده معظم شهدا و به ویژه ایثارگران باشد.

مرتضوی با اشاره به عملکرد قابل قبول همه کمیته‌های کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه، تصریح کرد: طی بررسی و ارزیابی‌های انجام شده بر اساس گزارش عملکردی که هریک از کمیته‌ها ارائه داده‌اند، خوشبختانه تاکنون پیشرفت برنامه‌ها قابل قبول بوده و بیش از ۷۰ درصد از برنامه‌های مقدماتی کنگره ملی شهدا انجام شده است. 

مسئول کمیته بازرسی و ارزیابی کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در پایان گفت: در برخی موارد کوتاهی صورت گرفته و در بحث یادواره‌ شهدا در شهرستان‌ها عقب‌ هستیم، ان‌شاء‌الله این عقب‌ماندگی با تلاش‌های شبانه‌روزی دست‌اندرکاران، تا قبل از روز برگزاری کنگره ملی شهدا جبران خواهد شد.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/NKaAQ
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار