حالت تاریک
کنگره شهدای کرمانشاه جلوه‌ای شورانگیز از وحدت
فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه مطرح کرد:

کنگره شهدای کرمانشاه جلوه‌ای شورانگیز از وحدت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت: کنگره ملی سرداران، امیران و ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه جلوه‌ای شورانگیز از وحدت امت اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ غلام‌علی یاربیگی عصر امروز جمعه در دیدار با امام جمعه اهل سنت کرمانشاه به مناسبت هفته وحدت به تشریح سجایای اخلاقی آن حضرت پرداخت و ابراز امیدواری کرد در سایه ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی این فرهنگ معنوی تداوم یابد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه برنامه‌های سازمان بسیج مستضعفین را در راستای وحدت‌آفرینی و اعتلای ایران عزیز معرفی کرد و بسیجیان را سربازان این عرصه نامید.

وی ادامه داد: از دوران انقلاب اسلامی تا دوران دفاع مقدس شاهد حضور برادران و خواهران اهل سنت در کنار شیعیان بودیم و شهدای زیادی را در کنار هم تقدیم اسلام عزیز کردیم.

یاربیگی با اشاره به رویداد ملی آتی در کرمانشاه افزود: کنگره ملی سرداران، امیران و ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه جلوه ای شورانگیز از وحدت امت اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

پیامبر رحمت (ص) نقطه وحدت امت اسلامی است

ماموستا عبدالرحمن مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه نیز در این دیدار صمیمانه پیامبر رحمت (ص) را نقطه وحدت امت اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: امیدواریم ایران الگوی بی‌بدیلی برای وحدت امت اسلامی و مسلمانان جهان باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از