حالت تاریک
کنگره شهدا باعث وحدت می‌شود
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اسلام‌آبادغرب:

کنگره شهدا باعث وحدت می‌شود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اسلام‌آبادغرب گفت: شهدا گران‌بهاترین سرمایه خود را در طبق اخلاص قرار دادند و در این میان کنگره شهدا باعث وحدت بین مردم و مسئولان ادارات و نهادهای استان خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین ارسلان‌ کریمی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: شهدا گران‌بهاترین سرمایه خود را در طبق اخلاص قرار دادند و در این میان کنگره شهدا باعث وحدت بین مردم و مسئولان ادارات و نهادهای استان خواهد شد. 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب افزود: می‌توان با همه امکانات به خصوص بسیج، فضای مجازی، دانشگاه‌ها و مدارس و با کمک رسانه‌ها تبلیغ خوبی در راستای کنگره شهدای استان کرمانشاه انجام داد. 

وی بیان داشت: یکی از مزایای برگزاری این کنگره‌ها این است که جوانان و نوجوانان ما از فداکاری و رشادت‌های شهدا به خصوص شهدای نوجوان در شهر و دیار خود مطلع می‌شوند بر همین اساس همه ارگان‌ها و نهادها می‌توانند با برگزاری جلسات منظم و مستمر برنامه‌های خود را در سطح شهر اجرا کنند. 

کریمی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: هر جایی که نام شهدا باشد برای امثال ما که محروم از فیوضات عالی نازل شده هستیم شیرین و مطلوب خواهد بود. 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان اسلام‌آبادغرب خاطرنشان کرد: بدون شک نام این شهدا در هر جایی از استان ما باشد مظهر نماد انسانیت و فداکاری خواهد بود زیرا خون شهدا مایه برکت و رحمت است. 

وی ادامه داد: ما باید به نسل جدید هم در عمل و هم در گفتار بفهمانیم که راه اسلام راه حقانیت است و نباید در این راه هیچ‌گونه شک و تردیدی داشت. 

کریمی در پایان گفت: با برگزاری چنین کنگره‌هایی به صورت مستمر می‌توان نام و رسم زندگی این شهدا را به تمامی اقشار جامعه نشان داد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از