حالت تاریک
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قصرشیرین:

کنگره شهدا تقویت‌کننده انسجام اجتماعی است

کنگره شهدا تقویت‌کننده انسجام اجتماعی است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قصرشیرین با اشاره به اینکه بیستم مهرماه کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه برگزار خواهد شد، گفت: کنگره شهدا باعث تقویت انسجام اجتماعی است.

عبدالرضا خان‌محمدی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با اشاره به اینکه بیستم مهرماه کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه برگزار خواهد شد، اظهار داشت: کنگره شهدا باعث تقویت انسجام اجتماعی است. 

وی افزود: شهدا انسجام اجتماعی را تقویت و مردم را به همبستگی و همدلی تشویق می‌کنند. 

خان‌محمدی گفت: با توجه به ارزش‌های بی‌قیاسی که کنگره شهدا به جامعه ارائه می‌دهد، قدردانی از شهدا امری ضروری است. 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قصرشیرین تصریح کرد: این ارزش‌ها باعث تقویت هویت ملی و افزایش اعتماد به نفس در جامعه می‌شوند. 

خان‌محمدی خاطرنشان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاه که مهرماه برگزار می‌شود بر اساس وظیفه محول شده از ابتدای سال به صورت مستمر برای برطرف کردن مشکلات خانواده شهدا و قدردانی از صبر و استقامت آن‌ها به صورت مستمر با حضور مسئولان این شهرستان  نسبت به  دیدار و سرکشی و برگزاری یادواره شهدا به صورت یادواره خانگی اقدام شده است. 

وی افزود: نصب تابلو به یاد شهدا با همکاری ادارت به خصوص شهرداری انجام می‌شود که به عنوان نماد ارزشمندی از احترام و قدردانی از ایثار و از خودگذشتگی شهیدان انقلاب اسلامی است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از