حالت تاریک
مدیرکل آموزش و پروزش استان کرمانشاه:

کودک‌کشی نشانه استیصال رژیم صهیونیستی است

کودک‌کشی نشانه استیصال رژیم صهیونیستی است

مدیرکل آموزش و پروزش استان کرمانشاه، کودک‌کشی رژیم صهیونیستی را نشانه استیصال این رژیم دانست.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، سلمان محمدی امروز چهارشنبه در آیین یادواره شهدای فرهنگی شهرستان اسلام‌آبادغرب و شهید شاخص بسیج فرهنگیان استان کرمانشاه، اظهار داشت: رخدادهای ماه آبان، این ماه را در تاریخ ملی ایران جاودانه کرد و در این میان هشتم آبان سالروز شهادت شهید حسین فهمیده است که به همین مناسبت این روز را روز و هفته بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری کرده‌اند.

وی افزود: امثال شهید فهمیده با نثار جان خود درخت انقلاب اسلامی را بارور کرده‌اند و الحمدلله امروز روح شهید فهمیده در بیش از ۱۴میلیون دانش‌آموز تکثیر شده و هر دانش‌آموز در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران یک شهید فهمیده است.

مدیرکل آموزش و پروزش استان کرمانشاه با اشاره به مناسبت سیزدهم آبان ماه، عنوان کرد: در ۱۳آبان سه حادثه تاریخی مهم رخ داد که اولی در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ به‌دلیل موضع‌گیری حضرت امام خمینی (ره) در اعتراض به تصویب کاپیتولاسیون توسط رژیم شاهنشاهی پهلوی به ترکیه تبعید شدند که این دوری از وطن ۱۴سال طول کشید و حادثه دوم در ۱۳آبان ۱۳۵۷ بود که انقلاب در روزهای حساس به پیروزی خود نزدیک می‌شد، دانشجویان در دانشگاه تهران تجمع کردند و دانش‌آموزان هم به جمع آن‌ها پیوستند که چندین دانش‌آموز با گلوله مستقیم دژخیمان شاهنشاهی به شهادت رسیدند.

وی افزود: حادثه دیگر که در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ رخ داد تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) بود که آن‌ها به خوبی متوجه شدند مرکز فرماندهی و اتاق فکر دشمن برای متوقف کردن انقلاب در این لانه جاسوسی فعالیت می‌کند و اسنادی بدست آمد که بعدها حضرت امام خمینی (ره) از این اقدام به‌عنوان انقلاب دوم یاد کردند.

معلمین دنیای بدون رژیم صهیونیستی را برای دانش‌آموزان تشریح کنند

سلمان محمدی با اشاره به حوادث اخیر فلسطین و غزه، گفت: این حمله وحشیانه رژیم کودک‌کش صهیونیستی به مردم مظلوم فلسطین دو روی سکه دارد که یکی جنایت وحشیانه این رژیم غاصب در حق مردم مظلوم غزه است که به زعم خودشان قدرت‌شان را به رخ می‌کشند و روی دوم سکه برای ما نوید بخش این است که رژیم به آخر خط رسیده است چرا که کشتار وحشیانه زنان و کودکان نشانه قدرت نیست بلکه کودک‌کشی نشانه استیصال رژیم صهیونیستی است.

وی خطاب به دانش‌آموزان، افزود: وعده صادق امامین انقلاب را مرور کنید؛ حضرت امام خمینی (ره) فرمودند؛ صدای شکسته شدن استخوان‌های کمونیست را می‌شنوم و همه دیدند که این وعده محقق شد و مقام معظم رهبری نیز فرمودند؛ اسرائیل ۲۵سال آینده را نخواهد دید و همچنین فرمودند این اقدامات وحشیانه آن‌ها افول رژیم صهیونیستی را نزدیک‌تر می‌کند.

مدیرکل آموزش و پروزش استان کرمانشاه از معلمان خواست دنیای بدون رژیم صهیونیستی را برای دانش‌آموزان تشریح کنند تا بدانند دنیای بدون این رژیم دنیایی با آرامش و در صلح و صفا است و این وظیفه ماست و ما نباید دچار روزمرگی شویم بلکه باید هر روز همبستگی‌مان با ملت مظلوم فلسطین بیشتر شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب در چله دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری وضعیت قبل و بعد از انقلاب را تشریح و افق و چشم‌انداز به آینده را ترسیم می‌کند در واقع این بیانیه آن‌قدر مهم بوده که اندیشکده‌های آمریکایی آن را واکاوی کردند تا بدانند که با پیام رهبری ایران چه تغییراتی در آینده جهان رخ خواهد داد.

محمدی در بخش پایانی سخنان خود، گفت: بهترین یاد شهدا به فرموده مقام معظم رهبری دریافت پیام شهدا و عمل کردن به پیام آن‌ها است.

وی بیان داشت: پیام اصلی شهدا به ما ایستادگی در برابر ظالم، استکبار و آمریکا است که قطعاً منجر به پیروزی خواهد شد زیرا حق بر باطل پیروز می‌شود و این سنت خداوند است و به مدد الهی مردم مظلوم غزه در فلسطین بر رژیم غاصب صهیونیستی پیروز شوند.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از