پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-05-28 17:48 - شماره خبر : 9065 0

گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن در جوانرود

در راستای کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه مراسم گراميداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در کتابخانه محمد رسول الله شهرستان جوانرود برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جوانرود گفت: سالروز ورود آزادگان به آغوش میهن اسلامی، یکی از برجسته‌ترین و شاخص‌ترین فرازهای تاریخ ملت ایران است که باید همه‌ساله گرامی داشته شود. 

محمد مهدی مرادی با تاکید بر جایگاه والای شهدا، آزادگان و رزمندگان انقلاب اسلامی ادامه داد: آزادگان در طول اسارت خود با شکنجه‌های مختلف جسمی، روحی و روانی مواجه بوده و رنج‌ها و مشقت‌های زیادی را متحمل شده اند، که هنوز تاثیر آن بر بسیاری از این عزیزان باقی است اما روح آنان بجز خداوند متعال تسخیر هیچ کسی نشد. 

وی با بیان اینکه آزادگان با صبر و بردباری برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور افتخار آفردیدند اظهار داشت: ملت ما باید قدر این عزیزان را بدانند و به آنان افتخار کنند. 

حسین یعقوبی یکی از آزادگان سرافراز شهرستان جوانرود نیز دراین مراسم به بیان دوران اسارت و ظلم ستم رژیم بعث پرداختند. 

وی گفت: دقیقه به دقیقه اسارت ما با زجر و ناراحتی می‌گذشت، بارها و بارها ما و رفقای اسیرمان تحت شکنجه رژیم بعث بیهوش می‌شدیم، اما هیچ وقت از جنگیدن برای انقلاب و ایرانمان سر باز نزدیم. 

وی ادامه داد: من از رسانه‌ها میخواهم تلاش کنند مردم عزیزمان را بیشتر از پیش به درد و رنج‌های زمان جنگ و سختی‌های اسیرانمان در آن زمان آگاه کنند، و ابعاد مختلف آن را برای مردم بازگو کنند. 

در پایان این مراسم از ۱۳ آزاده سرافراز شهرستان جوانرود تجلیل و قدردانی شد.

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/V10y5
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار