حالت تاریک
Logo
چهارشنبه, 25 مهر 1403
یادواره شهدا یادآور همه ارزش‌هاست
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه:

یادواره شهدا یادآور همه ارزش‌هاست

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه با بیان اینکه یادواره شهدا یادآور همه فضیلت‌ها و ارزش‌هاست، گفت:  برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌ها بهانه‌ای است تا یادآوری کنیم رسالت و مسئولیت ما در برابر شهدا چیست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسام‌الدین عبدی‌پور در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: برگزاری کنگره شهدا و یا یادواره‌های شهدا سبب بصیرت‌افزایی مردم به‌خصوص نسل جوان می‌شود. 

وی افزود: تمام مناسبت‌های مختلف ایام سال فرصت مناسبی برای همین بصیرت‌افزایی و آشنایی نسل جوان با دوران دفاع مقدس است. 

عبدی‌پور گفت:   بازخوانی سیره عملی شهدا و الگوگیری از اهداف والای آن عزیزان می‌تواند در این برنامه‌ها به خوبی برای مردم واکاوی شود. 

وی ادامه داد: اگر بخواهیم نسل جوان در تراز گام دوم و در تحقق اهداف گام دوم انقلاب حرکت کند باید پیوندش با شهدا تقویت شود. 

عبدی‌پور اذعان کرد: ابعاد و زوایای زندگی شهدا سبب افتخار برای ماست چرا که این عزیزان سند افتخار همه ما هستند. 

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه در هفته آتی، گفت:  در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارج نهادن به این فرهنگ فاخر، باید کنگره شهدا با کمک همه ما در سطح استان برگزار شود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پاوه گفت: اگر امروز ما قدرت و امنیت داریم آن را مدیون خون شهدا هستیم. 

وی در پایان با بیان اینکه یادواره شهدا یادآور همه فضیلت‌ها و ارزش‌هاست، افزود:   برگزاری یادواره‌ها و کنگره‌ها بهانه‌ای است تا یادآوری کنیم رسالت و مسئولیت ما در برابر شهدا چیست. 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از