حالت تاریک
مدیرکل مهندسی وزارت دفاع در استان کرمانشاه:

۱۴ هزار نظامی در کرمانشاه متقاضی مسکن‌اند

۱۴ هزار نظامی در کرمانشاه متقاضی مسکن‌اند

مدیرکل مهندسی وزارت دفاع در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ساخت مسکن نیروهای مسلح بر اساس ثبت‌نام در سامانه صورت می‌گیرد، گفت:۱۴ هزار نظامی در کرمانشاه متقاضی مسکن‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ نورالدین ارباب‌پوری صبح امروز شنبه در نشست شورای مسکن استان کرمانشاه با موضوع بررسی آخرین وضعیت مسکن نیروهای مسلح اظهار داشت: پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیروهای مسلح در استان کرمانشاه بر اساس نیازسنجی صورت گرفته در حال انجام است که بخشی از آن در مرحله ساخت و بخش دیگر در حال طی مراحل اجرایی خود است.

مدیرکل مهندسی وزارت دفاع در استان کرمانشاه گفت: یکی از نیازهای اصلی برای ساخت مسکن در استان کرمانشاه تأمین زمین مورد نیاز است که در این راستا سعی شده زمین لازم برای اجرای پروژه‌های سپاه، ارتش، فراجا و وزارت دفاع شناسایی و  تخصیص پیدا کند.

ارباب‌پوری تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص استان کرمانشاه تأمین زمین لازم برای تمامی پروژه‌های نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط است که اداره‌کل راه و شهرسازی در حال فراهم‌کردن شرایط لازم است.

وی ادامه داد: همچنین برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن نیروهای مسلح به همکاری شهرداری‌های استان کرمانشاه برای صدور مجوز ساخت و ساز در کم‌ترین زمان ممکن نیازمندیم تا بتوانیم در اسرع وقت و سریع‌ترین زمان ممکن پروژه‌ها را اجرا و به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل مهندسی وزارت دفاع در استان کرمانشاه افزود: ۱۴ هزار و ۱۳۰ نفر متقاضی دریافت مسکن ملی نیروهای مسلح هستند که از این تعداد 8 هزار و ۹۲۲ نفر در سامانه مربوطه نیروهای مسلح نسبت به ثبت‌نام اقدام کرده‌اند.

ارباب‌پوری عنوان کرد: تاکنون ۵ هزار و ۵۶۱ واحد در حال ساخت است که ۴۷ درصد تحقق برنامه‌های ساخت مسکن ملی نیروهای مسلح را شاهد هستیم.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از