دوشنبه 26 شهر 1403
1403-05-03 18:46 - شماره خبر : 8313 0
فرماندار سرپل‌ذهاب؛

۲۵ موکب اربعین در سرپل‌ذهاب خدمت‌رسانی می‌کنند

فرماندار سرپل ذهاب از خدمت ‌رسانی بیش از ۲۵ موکب در مسیر رفت و برگشت به عتبات عالیات طی ایام اربعین حسینی خبر داد.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: پیاده‌روی اربعین حسینی یکی از بزرگترین رزمایش‌های مردمی جهان است و مورد استقبال خیل عظیمی از عاشقان و دلدادگان حسینی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: اربعین یک کار بزرگ فرهنگی به ویژه در کربلا است که سرپل‌ذهاب هم می‌تواند در تسهیل‌گری و کمک به برگزاری هر چه باشکوه‌تر این رویداد دستاوردهای خوبی داشته است.

بابلی افزود: در سال گذشته ۲۱ موکب مردمی در سرپل‌ذهاب کار خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی را انجام دادند که به لطف خداوند این موکب‌ها امسال به بیش از ۲۵ موکب در مسیر رفت و برگشت افزایش پیدا کرده‌اند.

نماینده عالی دولت در سرپل‌ذهاب در ادامه گفت: شهرستان‌های غربی استان که در مسیر زوار اربعین هستند ظرفیت‌های بسیار خوبی دارند که ما می‌خواهیم از تمام ظرفیت‌ها بهره‌مند شویم.

وی اظهار داشت: امسال قطعاً با وجود زیرساخت‌های مناسب مرز خسروی حجم مسافران چندین برابر خواهد شد و ما باید آمادگی کامل برای میزبانی از زوار را داشته باشیم.

فرماندار سرپل‌ذهاب در پایان گفت: امیدواریم امسال هم با برنامه‌‌ریزی‌های خوب ستاد اربعین استان و دستگاه‌های اجرایی پشتیبانی مناسبی برای تهیه کالاهای اساسی و پذیرایی مواکب در اربعین امسال انجام شود.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/NgKRg
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار