حالت تاریک
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

۳۰۰ برگزیده کرمانشاهی طرح مسطورا تجلیل شدند

۳۰۰ برگزیده کرمانشاهی طرح مسطورا تجلیل شدند

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح مسطورا طی سه سال گفت: ۳۰۰ برگزیده کرمانشاهی طرح زندگی با آیه‌ها با حضور جمعی از مسئولان استانی تجلیل و تقدیر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد میرزایی صبح امروز چهارشنبه در مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم در طرح زندگی با آیه‌ها اظهار داشت: یکی از کارهای بسیار تأثیرگذاری که در ماه مبارک رمضان با برنامه‌ریزی کارشناسان قرآنی به صورت گسترده در سراسر کشور اجرا شد طرح زندگی با آیه‌ها است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: طرح زندگی با آیه‌ها که به نام مسطورا مشهور است سعی دارد تا مفاهیم آیات قرآن کریم را به صورت موضوعی به مردم آموزش دهد تا بتوانیم از مفاهیم این آیات در زندگی خود بیشتر استفاده کنیم و زندگی قرآنی داشته باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرزایی بیان کرد: یکی دیگر از اهداف طرح زندگی با آیه‌ها جهاد تبیین و گفتمان‌سازی در راستای ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلاب است که رهبر معظم انقلاب تاکید بسیاری بر جهاد تبیین دارند و جهاد تبیین نیز باید به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها منجر شود.

وی ادامه داد: در طرح زندگی با آیه‌ها ۱۵۰ آیه با موضوعات ویژه طی سه سال به اطلاع مردم خواهد رسید تا بتوانیم زندگی مانوس با قرآن کریم را داشته باشیم و گفتمان‌سازی، نشر مفاهیم، تدبر در قرآن و تربیت کنشگر قرآنی از اهداف طرح زندگی با آیه‌ها بود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: یکی از درس‌های بسیار مهمی که قرآن کریم به مسلمانان تذکر می‌دهد موضوع اطاعت‌پذیری از ولایت و دشمن‌شناسی است که باید به صورت ویژه به آن توجه کنیم زیرا دشمن با استفاده از نقشه‌های مختلف سعی دارد افکار عمومی را تحت تأثیر قرار دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میرزایی بیان کرد: شهید سلیمانی یکی از افرادی بودند که اطاعت‌پذیری از ولایت‌فقیه را به معنای واقعی کلمه به ظهور رساندند و برای اجرای فرمان ولی تمام تلاش خود را به‌کار گرفتند و در پایان نیز به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: در عملیات طوفان الاقصی و وعده صادق وعده خداوند متعال در قرآن کریم تحقق یافت و پیروزی از آن جبهه حق شد و نظم نوین جهانی را سایر کشورهای جهان مشاهده کردند و هیمنه پوشالی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی درهم شکست.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان گفت: در طرح زندگی با آیه‌ها روزانه سوالاتی مطرح شد که روزانه ۱۰ نفر برگزیده شدند و در مجموع امروز از ۳۰۰ نفر تجلیل به عمل می‌آید.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از