چهارشنبه 28 شهر 1403
1403-06-22 09:59 - شماره خبر : 9849 0
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کرمانشاه مطرح کرد:

۶۲ پروژه کرمانشاه منتظر تخصیص اعتبارات ملی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه گفت: به دنبال این موضوع هستیم که بتوانیم برای ۶۲ پروژه و طرح ملی که تعریف شده از اعتبارات ملی، بودجه دریافت کنیم.

نادر نورایی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در سال ۱۴۰۳ اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان کرمانشاه، بالغ بر ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است که به تفکیک ۱۴ شهرستان، در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمانشاه تقسیم شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه عنوان کرد: کمیته‌های برنامه‌ریزی بر اساس ماده ۴۴ قانون الحاق دو، خوشبختانه برگزار شد و در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها، پروژه‌های عمرانی تعریف و تصویب شدند.

نورایی خاطرنشان کرد: در حوزه بودجه هزینه‌ای استان کرمانشاه، بالغ بر یک هزار و ۷۶۰ میلیارد تومان بودجه برای ۲۳ دستگاه اجرایی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تصویب و به دستگاه‌ها ابلاغ شد و اکنون در حال انجام موافقت‌نامه‌های مبادله هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه با اشاره به بودجه اربعین امسال، اذعان کرد: در حوزه اعتبارات اربعین حسینی، ۷۳ میلیارد تومان به استان کرمانشاه تخصیص داده شد که امور اداری و موافقت‌نامه آن در حال انجام است.

وی در رابطه با بحث واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای استان کرمانشاه، بیان کرد: در پیوست قانون بودجه کشور، در جدول شماره ۱۰ مصارف استانی در سال ۱۴۰۳، ۶۶۳ میلیارد تومان تصویب شده است که بحث فروش اموال و مولدسازی باید توسط دستگاه‌های اجرایی استان انجام شود.

نورایی از پیگیری دریافت اعتبارات خبر داد و گفت: به دنبال این موضوع هستیم که بتوانیم برای ۶۲ پروژه و طرح ملی که تعریف شده از اعتبارات ملی، بودجه دریافت کنیم و در این راستا موافقت‌نامه‌هایی صورت گرفته و مبادلات در حال انجام است، ان‌شاءالله بتوانیم تخصص مناسبی برای استان پیگیری و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ کنیم.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/eG5xv
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار