حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب خبر داد:

ورود ۷۰ هزار مسافر نوروزی به سرپل‌ذهاب

ورود ۷۰ هزار مسافر نوروزی به سرپل‌ذهاب

فرماندار سرپل‌ذهاب از ورود ۷۰ هزار مسافر نوروزی به این شهرستان خبر داد.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ ضمن تبریک سال نو، اظهار داشت: از روزهای پایانی سال گذشته تا امروز حدود ۷۰ هزار نفر از نقاط مختلف کشور وارد شهرستان سرپل‌ذهاب شده و از جاذبه‌های تاریخی، طبیعی، مذهبی و یادمان‌های دفاع مقدس شهرستان بازدید کرده‌اند.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم در ستاد خدمات سفر شهرستان برای میزبانی شایسته از میهمانان نوروزی انجام شده و شهرستان آمادگی لازم برای استقبال از مسافران نوروزی را دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان تصریح کرد: شهرستان سرپل‌ذهاب در فصل بهار دارای آب و هوایی مطبوع است و با وجود جاذبه‌های طبیعی بکر و آثار باستانی با قدمت بسیار، یادمان‌های دفاع مقدس و وجود بارگاه مقدس حضرت احمدابن اسحاق(ره) در ایام نوروز مقصد مسافرین بسیاری از اقصی نقاط کشور خواهد بود .

بابلی با اشاره به آماده‌کردن مقدمات اسکان مسافران نوروزی در شهرستان، اذعان کرد:  به‌منظور اسکان مسافران نوروزی در شهرستان مدارس متعددی تجهیز شده و در کنار این مدارس تعدادی واحد بوم‌گردی نیز آماده اسکان میهمانان نوروزی است.

وی افزود: نقش آنوبا‌نی‌نی، گوردخمه داوود، زیج منیژه، طاق گرا، پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و سیاه‌چادرها، یادمان‌های دفاع مقدس، آبشار پیران و جاذبه‌های طبیعی و حرم مطهر احمد ابن اسحاق(ره) مورد بازدید میهمانان نوروزی قرار گرفته که بیشترین آمار بازدید از دشت‌ها و سراب‌های طبیعی شهرستان انجام شده است.

فرماندار سرپل‌ذهاب با بیان اینکه شهرداری برنامه‌های متنوعی را در پارک ابتدای شهر تدارک دیده از خدمات تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان و همچنین تلاش‌های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در تأمین امنیت شهرستان تقدیر کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از