حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود خبر داد:

اعزام ۲۲۰ دانش‌آموز جوانرودی به مناطق عملیاتی غرب

اعزام ۲۲۰ دانش‌آموز جوانرودی به مناطق عملیاتی غرب

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود از اعزام ۲۲۰ دانش‌آموز جوانرودی به مناطق عملیاتی غرب خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، بهرام میرزایی امروز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب کشور که در سرسرای فرمانداری  شهرستان جوانرود برگزارشد، اظهار داشت: اردوی راهیان نور یکی از تاثیرگذارترین برنامه‌های فرهنگی است.

وی افزود: امسال در قالب کاروان راهیان نور از این شهرستان که ۱۴ آذر انجام خواهدشد، ۲۲۰ دانش‌آموز دختر در قالب پنج دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود به اهمیت و جایگاه اردوی راهیان نور اشاره و خاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی بازی‌دراز و مرصاد بازدید می‌کنند.

اردوی راهیان نور اقدام ارزشمند فرهنگی است

مصطفی رجبی نیز در این جلسه با اشاره به اینکه هزینه کردن در بحث راهیان نور با ارزش است، گفت: اردوی راهیان نور یک اقدام ارزشمند فرهنگی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور بهترین روش آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت است.

وی با تاکید بر ضرورت اهتمام جدی مدیران ادارات و نهادها برای مساعدت با اعزام کاروان راهیان نور از جوانرود به مناطق جنگی دوران دفاع مقدس ، افزود: موضوع راهیان نور یک موضوع بسیار مهم در مباحث فرهنگی کشور ماست.



اردوهای راهیان نور مصداق عینی جهاد تبیین

عثمان ولی‌زاده؛ رئیس آموزش وپرورش شهرستان جوانرود هم با بیان اینکه اردوهای راهیان نور فرصت ارزشمند آشنایی با شهدا را برای نسل جوان محقق می‌کند، گفت: سفرهای راهیان نور مصداق عینی و واقعی جهاد تبیین است.

وی خواستار همراهی و مساعدت  همه ادارات و نهادها برای اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از