حالت تاریک
مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه خبر داد:

اعزام ۵ کاروان‌ عمره از کرمانشاه به‌سرزمین وحی

اعزام ۵ کاروان‌ عمره از کرمانشاه به‌سرزمین وحی

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از اعزام پنج کاروان عمره مفرده از استان خبر داد و گفت: درصدد هستیم تعداد کاروان‌ها را افزایش دهیم.

سعید کریمی‌خو در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» با پیگیری‌های انجام‌شده، یک کاروان جدید عمره مفرده به ظرفیت ۹۰ نفر ویژه اهل تسنن به استان کرمانشاه تخصیص داده شد.

 

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه افزود: پس از هشت سال وقفه امسال مجدد اعزام به سفر معنوی حج عمره از سرگرفته شد که تعداد تا به امروز ۵۳۶ نفر سهمیه استان کرمانشاه است.

 

وی گفت: تاریخ اولین گروه اعزام‌های چهاردهم و پانزدهم دی‌ماه سال‌جاری بود که به علت مشکل پرواز بین ایران و عربستان، تعلیق شد که این مشکل روزهای آتی برطرف خواهد شد.

 

کریمی‌خو با بیان اینکه تاریخ اعزام کاروان جدید عمره ۲۸ بهمن‌ماه است، تصریح کرد: متقاضیان با مراجعه به سایت http://omreh.haj.ir می‌توانند ثبت‌نام کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال دارندگان فیش‌های عمره مفرده در استان درصدد هستیم کاروان جدید دیگری برای اعزام حجاج در نظر بگیریم.

 

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه با بیان اینکه قیمت عمره برای هر کدام از زائران حدود ۴۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است گفت: این وجه بایستی نقدا پرداخت شود و امکان قسط‌بندی ندارد.

 

وی در ادامه درخصوص فیش واریزی افرادی که در قید حیات نیستند، گفت: اگر فردی که صاحب فیش عمره مفرده است، در قید حیات نباشد، امکان تغییر فیش به نام یکی از ورثه یا فرد غیر با طی کردن مسیر قانونی وجود دارد و در گام اول بایستی به دفاتر زیارتی مراجعه کنند.

 

کریمی‌خو یادآوری کرد: افرادی که قصد تشرف به این سفر معنوی را دارند باید گذرنامه آنها از تاریخ ثبت‌نام حداقل هفت ماه اعتبار داشته باشد و همچنین با مراجعه به سایت «پلیس من» مطمئن شوند که مشکل ممنوع‌الخروجی نداشته باشند چرا که در غیر این‌صورت هزینه سفر به آنها عودت داده نخواهد شد و متضرر خواهند شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از