حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب مطرح کرد:

ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اشتغالزایی

ضرورت استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اشتغالزایی

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: توجه به کسب و کارهای نوین با استفاده از فضای مجازی در ایجاد فرصت‌های شغلی بسیار مهم و حیاتی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، صدراله بابلی صبح امروز دوشنبه با حضور در مرکز آموزش و فنی‌وحرفه‌ای شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: توجه به کسب و کارهای نوین با استفاده از فضای مجازی در ایجاد فرصت‌های شغلی بسیار مهم و حیاتی است.

وی تصریح کرد: کارآموزان این مرکز در بیش از ۵۰ رشته فنی زیر نظر مربیان مجرب، دوره‌های آموزشی را طی کرده و پس از پایان هر دوره مدرک مهارتی دریافت می‌کنند.

فرماندار سرپل‌ذهاب، اطلاع خانواده‌ها از برگزاری دوره‌های رایگان آموزش فنی‌وحرفه‌ای در این مرکز را زمینه‌ساز ایجاد مهارت‌های شغلی دانست و افزود: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای باید نقش مهم خود در اشتغال‌زایی جوانان جامعه را به خوبی ایفا کند.

وی تاکید کرد: مدرسان مراکز فنی‌وحرفه‌ای آموزش‌های مهارتی ضمن انجام وظایف اداری، باید تجربیات و مهارت‌های شغلی خود را نیز به نسل جوان منتقل کنند.

فرماندار سرپل‌ذهاب همچنین از کارگاه‌های برق پیشرفته، جوش‌کاری، تراش‌کاری، لوله‌کشی و طراحی و دوخت در مرکز  فنی‌وحرفه‌ای بازدید کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از