حالت تاریک

برنامه تلویزیونی «راهِ روشن» روی آنتن می‌رود

برنامه تلویزیونی «راهِ روشن» روی آنتن می‌رود

مدیر مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان کرمانشاه گفت: به‌مناسبت هفته بسیج برنامه تلویزیونی « راهِ روشن» روی آنتن می‌رود.

رسول جنتی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد اظهار داشت: برنامه تلویزیونی « راهِ روشن» ویژه گرامی‌داشت هفته بسیج بیست و نهم آبان ماه روی آنتن می‌رود.

 

مسئول قرارگاه رسانه‌ای بسیج غرب کشور و مدیر مرکز آفرینش‌های هنری بسیج استان کرمانشاه افزود:  این برنامه در هفته بزرگداشت بسیج، هر روز از ساعت 18 به مدت 20 دقیقه روی آنتن می‌رود.

 

وی با بیان اینکه در کنار این ویژه برنامه گفتگو محور، مسابقه پیامکی همراه با جوایز نفیس در نظر گرفته شده است، گفت: این برنامه کاری از قرارگاه رسانه‌ای بسیج غرب کشور با همکاری مرکز آفرینش‌های هنری بسیج کرمانشاه است.

 

جنتی تصریح کرد: برنامه تلویزیونی « راهِ روشن» از روز دوشنبه بیست و نهم آبان به مدت یک هفته از شبکه استانی زاگرس پخش ‌می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: بسیج در گسترش معنویت فردی و اجتماعی و همچنین ریل‌گذاری برای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و‌ ترویج ارزش‌های دینی نقش بسزایی دارد.

 

جنتی با اشاره به اینکه یکی از اهداف بسیج  کمک و ‌خدمت‌رسانی به مردم در تمامی حوزه‌ها است،  بیان کرد: بسیج به عنوان یکی از نیرو‌های آماده به‌کار جهادی در تمامی بحران‌ها در کنار مردم قرار دارند و از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات کشور دریغ نمی‌کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از