حالت تاریک
در سرپل‌ذهاب صورت گرفت؛

اختتامیه جشنواره فرهنگی‌، ورزشی مدارس دهستان پشت‌تنگ

اختتامیه جشنواره فرهنگی‌، ورزشی مدارس دهستان پشت‌تنگ

مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی، ورزشی مدارس دهستان پشت‌تنگ بخش دشت‌ذهاب برگزار و از افراد برتر رشته‌های مختلف تقدیر شد.

فرامرز صفری در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ظهار داشت: جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی مدارس منطقه عمومی بزمیرآباد با همکاری لشگر ۲۹ سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) و آموزش و پرورش شهرستان سرپل‌ذهاب برگزار شد.

فرمانده لشگر ۲۹ سپاه حضرت نبی اکرم (ص) افزود: در این جشنواره بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز از ۳۲ روستای منطقه بزمیرآباد در رشته‌های فوتسال، تیراندازی، دارت، طناب‌کشی، دلنوشته و… باهم به رقابت پرداختند.

وی تصریح کرد: برگزاری این جشنواره‌ها اثرات خوب فرهنگی و تربیتی در شور و نشاط، سلامت و امنیت و سعادت این منطقه خواهد داشت.

صفری بیان داشت: لشگر ۲۹ سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) هم در حوزه امنیت و هم در حوزه امورات فرهنگی و تربیتی افتخار خدمتگزاری به مردم شریف این منطقه را دارد و همان‌گونه که عهد بسته است تا پای جان در خدمت امنیت و سعادت و تعالی مردم خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی ساداتی؛ امام‌جمعه سرپل‌ذهاب در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی در مدارس یک حرکت خوب و مفید در جهت پرورش استعدادهای نهفته دانش‌آموزان است.

وی خاطرنشان کرد: لشگر ۲۹ سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) کرمانشاه علاوه بر اینکه در زمینه تأمین امنیت مناطق مرزی زحمات بسیاری متحمل می‌شود در امورات فرهنگی و تربیتی در این مناطق نیز فعالیت می‌کند که جای تقدیر دارد.

ساداتی گفت: مردم در همراهی با نظام و انقلاب در۲۲ بهمن ثابت کردند که پای انقلاب خود ایستاده‌اند و از نیروهای انقلابی و تأمین‌کننده امنیت منطقه حمایت می‌کنند.

در ادامه صدرالله بابلی؛ فرماندار سرپل‌ذهاب در در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: انجام اقدامات فرهنگی و تربیتی در مناطق مرزی اقدامی است که لشگر ۲۹ حضرت نبی‌اکرم(ص) در کنار تأمین امنیت این مناطق انجام می‌دهد و قابل تقدیر است.

بابلی افزود: مردم خدمات نظام  و  نهادهای انقلابی را می‌بینند و در ۲۲ بهمن ثابت کردند که با وجود تمام مشکلات پای نظام و انقلاب خود ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: مردم در ۱۱ اسفند نیز بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب نشان خواهند داد و با رأی دادن و انتخاب افراد اصلح گامی در جهت رفع مشکلات کشور برخواهند داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از