حالت تاریک

برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه

برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج رسانه کرمانشاه از برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان کرمانشاه خبر داد.

محمدهادی صحرایی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر توسط بسیج رسانه‌ای، اظهار داشت: این جشنواره با هدف ایجاد وحدت رویه و هم‌افزایی بین جریان‌های رسانه‌ای انقلابی در سطح کشور برگزار می‌شود.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه افزود: یکی از اهداف این جشنواره شناسایی افراد با استعداد و همچنین توانمندسازی افراد در بحث تولیدات رسانه است تا بتوانیم از این افراد در جریان‌های انقلابی و در عرصه رسانه و ایجاد امید در کشور استفاده کنیم.

 

صحرایی با دعوت از اهالی رسانه برای تولید و ارسال محتوا برای شرکت در این جشنواره، گفت: هفتمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر در قالب‌های مختلف گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، خبر، سرمقاله و تیتر، اینفوگرافیک، موشن‌گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی، مستند و پادکست برگزار خواهد شد.

 

وی محورهای هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر را شامل شعار سال(مهار تورم، رشد تولید)، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، رسانه و گروه‌های جهادی، بازی‌دراز نماد مظلومیت و اقتدار، روز کرمانشاه، حاج قاسم سلیمانی و تولید قدرت ملی و فراملی برای کشور و انقلاب اسلامی، قیام گوهرشاد و فرهنگ ملی ایرانیان، حیا و حجاب انتخاب آگاهانه، اخلاق رسانه‌ای، شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه و امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه علاقه مندان تا ۱۵ آذر فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند، گفت: متقاضیان برای ارسال آثار و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی 1402  aboozar در پیام‌رسان ایتا  ارسال و یا سازمان بسیج رسانه مراجعه کنند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از