حالت تاریک

کتاب «از چغالوند تا حلبچه» رونمایی می‌شود

کتاب «از چغالوند تا حلبچه» رونمایی می‌شود

کتاب «از چغالوند تا حلبچه» اثر علی‌میر کرمی به‌زودی در شهرستان سرپل‌ذهاب رونمایی می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، صبح امروز شنبه نشست فرهنگی ترویج کتاب‌خوانی با محوریت تاریخ شفاهی سرپل‌ذهاب در هشت سال دفاع مقدس در فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در این جلسه صدراله بابلی با اشاره به نقش مردم سرپل‌ذهاب در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: خاطرات شنیدنی از حماسه‌آفرینی، فداکاری و رشادت مردم سرپل‌ذهاب موجود است که باید با برنامه‌ریزی برای ثبت آنها تلاش کنیم.

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید روایت‌های جنگ را برای مردم بازگو کنیم و اگر ما این روایت‌ها را بیان نکنیم دشمنان با تحریف دست به اقدام خواهند زد.

وی تصریح کرد: حقایق زیادی در جبهه جنگ نهفته است و سرپل‌ذهاب هم گنجینه اسرار هشت سال دفاع مقدس است که باید نسبت به ثبت و ضبط این رویدادها تلاش کنیم.

بابلی به چاپ ارزشمند کتاب «از حلبچه تا چغالوند» اثر ارزشمند رزمنده و یادگار  هشت سال دفاع مقدس علی‌میر کرمی اشاره کرد و گفت: این اثر به‌زودی با حضور مدیران استانی و یادگاران هشت سال دفاع مقدس رونمایی خواهد شد.

فرماندار سرپل‌ذهاب ضمن تشکر از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گردآوری کتاب «از حلبچه تا چغالوند»، افزود: علاوه به حمایت‌های بنیاد حفظ آثار برای گردآوری خاطرات در حوزه تاریخ شفاهی هشت سال دفاع مقدس مرتبط با سرپل‌ذهاب، در سطح شهرستان نیز حمایت جدی خواهیم کرد و برنامه‌ریزی ویژه‌ای را برای رونمایی از آثار انجام خواهیم داد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از