حالت تاریک
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه:

بسیجیان مکتب‌ساز هستند

بسیجیان مکتب‌ساز هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه شخصیت بسیجی، مکتب می‌آفریند، گفت: در بُعد عقیدتی بسیجی خدامحور است و در راه غیر خدا گام بر نمی‌دارد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله غفوری ظهر امروز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت بسیج اساتید که سالن اجتماعات دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: شهید چمران نابغه دوران بود که بر مدار معرفت حرکت می‌کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزود: شهید چمران هم مرد فکر بود و هم مرد میدان، هم مرد جهاد بود و هم مرد اجتهاد.

وی با بیان اینکه شهید چمران مرد تکلیف بود، ادامه داد: ایشان رزمنده‌ای دلاور، دانشمندی حکیم و دنیاگریز بود.

غفوری با اشاره به اینکه شهید چمران شخصیتی خدامحور و تکلیف‌مدار داشت، خاطرنشان کرد: در کنار شیعیان لبنان حضور فعالی داشت و به مردم محروم کمک می‌کرد.

وی ادامه داد: ایشان با وجود اینکه نماینده مجلس بود اما در جبهه حاضر شد و از اسلام دفاع کرد بنابراین باید برای همه اساتید در دنیا الگو باشد.

غفوری تصریح کرد: اساتید باید بتوانند الگویی تمام‌عیار در عرصه علمی، کسب دانش و در عرصه‌های مختلف اجتماع راه نورانی و صراط مستقیم ایشان را ادامه دهند.

وی در ادامه گفت: بسیج بیانگر مفاهیم بسیار بلندی است که توسط امام خمینی(ره) ابداع شد و اکنون تابلوی افتخاری برای همه مسلمانان است.

غفوری ادامه داد: بخشی از عظمت بسیج به‌خاطر بُعد عقیدتی، بخشی دیگر به خاطر اعمال و رفتار انسانی بسیجیان است.

وی با بیان اینکه شخصیت بسیجی، مکتب می‌آفریند، افزود: در بُعد عقیدتی بسیجی خدامحور است و در راه غیر خدا گام بر نمی‌دارد.

غفوری با اشاره به اینکه برای فرد بسیجی غیر خدا معنا ندارد، گفت: بسیجی شخصیتی امام‌محور است که اطاعت خدا را در اطاعت امام مسلمین می‌داند.

وی با بیان اینکه بسیجی اهل کار و تلاش شبانه‌روزی است، تصریح کرد: بسیجی با تلاش و کوشش لحظات عمر را به میراثی ماندگار تبدیل می‌کند.

غفوری با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) فرماندهان بسیج هستند، گفت: تلاش برای حل مشکل محرومان یک عمل صالح است.

وی در ادامه به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: باید رئیس‌جمهوری انتخاب شود که روحیه بسیجی داشته باشد لذا اجازه ندهید مدیریت کشور به دست غرب‌گرایان و دلدادگان شیطان بیفتد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از