حالت تاریک
جانشین سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب خبر داد:

تجلیل از برگزیدگان سی و چهارمین دوره قرآن‌کریم

تجلیل از برگزیدگان سی و چهارمین دوره قرآن‌کریم

جانشین سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب از تجلیل از برگزیدگان سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی ناحیه سرپل‌ذهاب خبر داد.

سرهنگ مرزبان نوری در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از برگزیدگان سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد اظهار داشت: مراسم تجلیل از برگزیدگان سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله شهرستانی ناحیه سرپل‌ذهاب به همت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه برگزار شد.  

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب افزود: این دوره از مسابقات، در ۵ رشته حفظ، ترتیل، قرائت صحیفه سجادیه و اذان برگزار و در میان شرکت‌کنندگان ۳۴ نفر تجلیل شدند.  

 

وی در ادامه، انس و بهره گیری از مفاهیم ارزشمند، عمیق و انسان‌ساز قرآن کریم، ترویج فرهنگ غنی قرآنی و نهادینه کردن آن بین سنین مختلف، ارتقای روحیه معنوی و گسترش اخلاق اسلامی و تقویت ایمان و باورهای دینی، شناسایی چهره‌های قرآنی و تکریم آن‌ها و آشنایی بیشتر با مسائل شرعی و احکام عمومی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این‌گونه مسابقات عنوان کرد.  

 

نوری در پایان گفت: این مسابقات تاثیرات بسیاری در شکوفایی استعداد نوجوانان و جوانان و ایجاد روحیه خودباوری و امید و نشاط و ایجاد معنویت در دل خانواده‌ها دارد.  

 

شهرستان سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق، هشت دهستان و ۲۲۶ روستا دارد که تعدادی از روستاها در حریم مرز واقع هستند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از